Sziasztok! A 2005.ös Swiftben a váltóolaj leeresztő csavart, az óramutatójárásával megegyezően vagy ellentétesen kell lazítani? Válaszotokat előre is köszönöm
Egy kérdésem van! 2005-ös suzuki svift az alany! A kérdés az, hogy mivel ez egy "alap" verzió ezért nincs benne visszajelző arra az esetre ha rajt marad a világítás vagy csak egyszerűen az elejétől nem működik benne?
A bátyámé az autó de ő nem ismeri ezeket a fórumokat és nem biztos hogy bele akar menni egy olyan több 10eFt javításba mint az általános átverés szokott lenni(kicseréltük a kipufogót mert magas volt az alapjárati indexbúra).
Szerintem valahol abban is meg kellene lenni a helyének. Ha valaki tud segíteni megköszönném!
Autócserén töröm a fejem, egy bő 9éves igniszem van, bő 300ezer km-rel. Becsületére legyen mondva fogyó-kopón kívül nem kért mást, de most már gyűlnek a felhők: féltengely, kuplung is már fene tudja mennyit bír.
Szóval felmerült a dCi Sandero: igen jó a fogyasztása de a francia dízel kicsit félelmetes nekem. A másik jelölt az új 1.2-es swift. Ha ez tud országúton 90-100 körüli tempóban 5 alatti fogyasztást akkor ez lesz az utód.
Klíma úgy tudom van mindegyikben, elvileg 2.4-ért már el lehet hozni ha ott hagyom az igniszt. Vagy hogy megy ez?
Megvan a gép swift 1,2 glx, beletettünk 800km-t. A fogyija kisvárosban ~ 5,6 l bejáratósan.70- 80-90-es sebességgel ~4,2 l. Ma kicsit kimentem ~730 km-nél egy kis város ~ 2km , autópálya finoman ~120 km/h ~20, majd város ~ 12km lakott területen kívűl ~ 25km város ~10 km. fogyi a végére pont 4,5l-re állt be.
Hát a motor mivel bejáratós még nem hajtom, de azt lehet érezni, ahogy írtátok pörgetést kíván. Viszont érzésre is erősebb mint egy clio. A belseje is egyértelműen szebb (mint a közepes clio).
Fogyija ebben nem tudok nyilatkozni mivel a clio-ról csak a gyári adatok és az elmondottak vannak 7,4 - 8l város!!.
A hátsó részen elegendő a hely 2 személy részére.
Ami hátrány: csomagtartó hát igen ezt vagy elfogadjuk, vagy nem ezt az autót vesszük meg (ezt elrontották).
Szerintem ha egy 15-20 cm-el megnövelnék a hátsó részt simán gondolkodás nélkül verné a konkurenciát.
Talán 2 dolog amit bele raknék (de lehet élni nélküle) 1 a fényszoró kapcsolódjon le a gyújtás elvételével.
2 vészfékezés-vészvillogó
Ami negatívum : vigyázni kell az első lökhárító alacsony volta miatt (könnyen le lehet padkázni)
A MAGYAR SUZUKI ZRT. ellen pert indítok, illetve egy bizonyos márka-szerviz is érintett az ügyben.
A szervizt nem kívánom még megnevezni (egyéb okok miatt).
Garanciális, illetve szavatossági idő nem teljesítése miatt.
Szokásos problémával állok szemben, a Magyar Suzuki Zrt. a szervizre hárítja a felelősséget, a szerviz pedig a Magyar Suzuki Zrt-re, ilyenkor alakul ki a patthelyzet.
Ezt nem hagyva indítom a pert, ügyvéd(ek) bevonásával.
Szívesen vesszük és hatékonyabb is, ha többen vesznek rész az ügyben, azok a károsultak, akik ilyen helyzetbe kerültek.
Keresem azokat az embereket, akik csatlakoznának az ügyhöz, illetve saját ügyükkel, problémájukkal csatlakoznának hozzánk.
Sziasztok! Új vagyokitt,de bátorkodnám megkérdezni,hogy suzuki swift x4est, hogy lehet átalakítani kapcsolható 4 kerékhajtásúra, vagy kit keressek ezügyben?
Szia! Jelenleg én is olyan kocsit szeretnék venni mint te.Mit tudsz elmondani róla?Fogyasztás,megbízhatóság?Azt tudom h a régiek legendásak voltak igénytelenségükről,de ezek a 16 szelepes motorral szereltek? Köszi!
Plussz egy gondolat, a Fabia benzines alamotorja 3 hengeres, 70 lovas, a Swifté 4, és 94 lovas. Abban a Freshben melyik van, a 70, vagy a 84 lóerős? Mert ami többet tud, az az 1.2 TSI 104 pacival, de az hol van már árban.
A Suzuki eddig is ezt csinálta, az alapmotorjai a VW alapmotojainál erősebbek voltak. Régen az 1.2 60 körül volt. Ignis 93, Swift 91. Máshol kellett keresni olyat, ami pariban volt ezzel, japánok, koreaiak.
1-2 gondolat: Ha 40 ezret gyártanak (gondolom Splast és SX4-et nem tengernyit), akkor viszonylag sok SwiftII készül, ezért sajna gondolom drága az új. Ja nem a miénk, tudom. Szeretném figyelmükbe ajánlani hogy 2.5-2.7 milláért Fabia Fresh klímás, (akár kombi) akad, (meg az emelt 400 ezres használt beszámítás?)... Fabi a alap 4 légzsákos. És a CSOMAGTARTÓ mérete???????? Egyebekben tetszik, jó lehet a moci is. Belső sem rossz így képeken.
Nem rossz ez! Felnőtt a Fabiához... Az előd formája sikeres volt, most hízott és "családibb" lett. Alsóközép kategória ez már, nem kisautó... :) Hogy az asszonnyal ne veszekedjek, veszek egyet. :)
Van vételre más jelölt is, pl. a Nissan Note... TLantos, szerinted melyikke járnék jobban? :)
Jól néz ki.De a totalcaron elég ramaty minőségű fotók készültek róla..Nem is értem,hogy a cikket így kiadták..Mintha a Winkler egy mobillal fotózott volna..