- motor melegedés után nem tartja az alapjáratot (ha megállok vele, és nem nyomom legalább egy kicsit a gázpedált, visszaesik akár 4-500-ra is, és ebből adódóan ordít is, hogy kevés az olajnyomás).
- tempómat nem működik (elektromos szerelő=a kormánynál lévő kábelkötet rossz, kapcsolók/érzékelők rendben)
- 330.000 km van benne
A kocsi jelenleg forgalomból kivont.
Mit lehet érte kérni? Alkatrésznek, de egyben szeretném eladni.
Eladásra kínáltak nekem egy 2009-es Citroën C6 3.0 HDI-t.
Az autóval padkának ütköztek, a bal oldali első hidraulikus teleszkóp tönkrement, cserélni kell, az autó jelenleg a hasán ül.
Hogy kalkuláljak, mennyi lehet ennek a cserének a költsége?
Illetve kérnék pár szót (vagy linket) a típussal kapcsolatban, amire érdemes odafigyelni, vagy rákérdezni. Ismerős személy lenne az eladó, nem valószínű, hogy átverne, ha rákérdeznék...
Szeretném a segítségeteket kérni. Van egy 2006-os C6 2.7 HDi-m, amely teljes felújításon esett át (gyűjtemény része). Azonban az aprólékos felújítás során teljesen szét lett szedve, majd összeszerelve, így nagyon komoly újraprogramozási-betanítási szükségletei vannak (vezérlők távfeltöltése, összetanítása, telematikai alapadatok feltanítása, vezérlők frissítése, stb.). Kit tudnátok ajánlani, vagy ki tudna segíteni (természetesen nem ingyen) ebben? Tényleg mély tudás és ismeret szükséges, az én szerelőim is rendelkeznek a DiagBox-szal, de elfogyott a lendület hamar :-)
Rendelkezem egy C-6 2.7 HDI-vel. Nagyon ritkán használom . Pár hónapja minden gond nélkül beálltam a garázsba...most nem veszi a fordulatot..1-2 perc 1000-1500 és leáll.
Hibakód P1351 ha valaki tudja megoldani megköszönném.
Szolgálati közlemény: a mai napon - talán valamivel áron alul, tekintve az elmúlt időszak felújításait, ráköltéseit - eladtam a C6-osomat egy gyűjteménybe. Nagyon úgy tűnik, hogy kitűnő dolga lesz!
2010-es és a hirdetés szerint 3.0 HDI motorral felszerelt. Azonban a hátsó kipufogója még a régi sémát követi, valamint a felnik is régebbi Roccastradak, amelyeket 2009.08-tól nem adtak.
Hidegen semmi gond, pár kilométer (10-12km) után, ha dinamikusabb megyek, egy idő után csipog az engine oil miatt, szerinte kevés a nyomás, pár csipogás után abbahagyja.
Kocsi olajat nem ereszti (garázsban van, észrevettem volna). Olajat néztem, szinre, állagra (csak úgy szemre) semmi baja, mennyiség rendben. Gyári olaj, kb. 7000km van benne.
Egyébként rendbe minden, semmi extrát nem tapasztalok. Karatén miatt nem volt használva az elmúlt hónapokban, de hetente 20-30km azért került bele.
Üdv mindenkinek! Ha gondoljátok a Facebookon létrejött egy csoport Citroën C6 Rajongói Club Hungary néven egy oldal ahova várunk mindenkit szeretettel!!
Sajnos nekem is elromlott, nem lehetett javítani. Az új állítólag több 100ezer lett volna. Vettem egy bontott ülést (illetve egy komplett belsőt), annak az ülőlapját szereltük bele (ugyanolyan színű kárpit volt szerencsére).