Szia SKrisz78 ! Mire jutottatok a hibával? Nekem 2004-es 2.5 d4d három nap állás után nem indul. Hétvége után teljesen lemerült az akksi, gyujtás van, önindító hajt, izzítás nincs motor vezérlő injektor vezérlő letesztelve, másik autón működik. Biztosítékok relék elvileg rendben.
Sziasztok! Olyan problémám lenne, egy Toyota Dyna 2.5 d4d 2004 típussal, hogy indítás után pár másodpercíg jár a motor, majd leáll. Ha teljes gázt nyomok indítás közben felpörög, de ha engedem vissza gázt szintén leáll. Scv szelepet cseréltem. semmi változás. Ha van ötletetek, nagyon megköszönném a segítséget.
Ki tud ebben segíteni, hogy (Hiace 2,4d 1999) beindítás után 4 visszajelzős lámpa, akkumulátor, T-Belt, olajnomyás és olajszint ? (gázolajszűrő? ) egyszeree világít? Töltés nincs...
Generátort kicseréltem egy felújítottra, de pár km után újra előjött a probléma.
Sziasztok! Olyannal találkozott már valaki 2004-es 2.5 d4d dynán, hogy a km óra először elkezd duplán mérni, aztán össze vissza majd kimúlit. Ezzel egy időben sokkal jobban füstöl és a motorkód lámpa nagyobb tempónál kigyullad, de újraindítás után kialszik. Hátha😉
sziasztok! 2004es hiace 116ezerkmerrel.elkezdett kardánkereszt hangokat adni.kicseréltük a kereszteket,a gumi merevitést is,amikor le volt szedve a kardán akkor hallottuk a váltóból jön.tudtok autószerelőt Pest és környéke aki meg tudná gyógyitani a paripát?
Megpróbálom, de nekem nem ilyen a hiba. Nincs hibajelzés, nem ingadozik a teljesítmény és megy 140-et is (óra szerint), csak alacsony fordulaton nagyon lusta.
Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Sziasztok! Sikerült megoldani a problémát! A légszűrőház tetején lévő légtömegmérő volt elkoszosodva. Lepucoltam és úgy megy mint újkorában:D Nem tudom mi köze lehet a P1215-ös hibakódhoz, a lényeg hogy működik:) Ha nem megy 80kmh fölé erőtlen ingadozik a teljesítmény szerintem ezzel kezdjétek...
Sziasztok! Egy Toyota dyna 150 2004' motor 2kd km:115.000 járművel lenne problémám. Nem tudom mi lehet a gond...egyszercsak elkezdett fogyni belőle az erő. Most már ott tartok, hogy egy komolyabb emelkedőnek alíg mászik fel.
Intercoolert, egr szelepet, beömlőt, szelep üregeket kipucoltam. Olajjal keveredett koksz volt benne de nem vészesen.
Ha hidegben indítom, és megnyomom a warmup-ot, egy vákumvezérelt kipufogó szelep ami a turbótól balra lent van, elkezd ki be kapcsolgatni-csattog és a kipufogón hallani hogy fojtja aztán engedi áramlani. Ritkán volt használva az autó, és ez a szelep le is ragadt régebben. De sprével és kimozgatva helyreállt, azóta az a tengely és rudazat működik. Úgy emlékszem pár évesen egy vezetékpróblémát javítottak rajta szakszervízben. Nem tudom... többféle vezeték probléma is van?. Az elején az is feltűnt, mintha néha menne néha nem. A motor karaktere is másabb. Lent szinte semmi erő, 1800-2000 fordulat körül hirtelen nyom valamit aztán lassan elfogy. Padló gázzal keservesen 100 kmh.
Sziasztok! Ismét gondom van. Megállt a dyna, és nem indul! Olyan mintha nem kapna üzemanyagot! Olajat cseréltem benne. Utánna elindultam, kb 1000m után leállt azóta nem indul! Kijött egy szaki, rátette a gépet, hibakódnak p1206vagy2106 már nem emlékszem melyik volt, sajnos nem irtam fel. Törölte a kódot. Az autó nem indul! Tudnátok segíteni? Előre is köszönöm!
Sikerült elhárítani a problémát(a T-belt, olajszint, üzemanyagszűrő,töltéslámpa, kézifék visszajelző lámpákkal kapcsolatban, egyszerre világítottak)! A hiba, vezetékszakadás volt! A generátornál ahol a 4 vezeték rácsatlakozik a fesszabályozóra, közvetlen a csatlakozó után, a fehér vezeték volt elszakadva! Köszönöm a segítséget, Frinyinek, és mindenkinek!