Sziasztok, adott egy 1.6-os 2003-as grand vitara. szeret torpanni, meleg időben vagy rendesen bemelegedett motor esetén leállni. ötletek? egr-t néztem csak felülelit koxot találtam. következő tippem a szívócsonk végén lévő map szenzor (vagy micsoda), lehúzott csatlakozóval is ugyanúgy viselkedik az autó. tank cserélve, gyertyák elvileg jók.
Üdv! Nekem nincs Vitarám csak szeretnék. De túrbósat biztosan nem veszek. Dízelt meg pláne nem! Azt nem írtad hogy dízel e, de gondolom igen. Nekünk céges túrbós teherautó elkezdte enni az olajat és gyengült. A szakszervíz mindjárt cserélte a túrbót. Ugyan az ereje megjött, de mégjobban ette az olajat.
Tehát nem túrbó hiba volt, de a motort nem akarták megbontani nem tudni miért pedig a hiba ott lehetett valahol. Azóta is megy az autó és mint a harckocsi és a motorolajat is eszi. Szóval érdemes lenne több szerelőt is megkérdezni. Meg persze Vitarásokat is, de itt a fórumon nincs nagy élet sajnos.
Sziasztok. Volna ilyen kerdesem.ha lehet. Van grand vitaram 1.9 es gyujtom be,olyan mind ha beakarna dogleni.kis gazon nincs benne erő.2000 es fordulatnal mar megy😁 mi lehet vele? Koszi
Segítséget szeretnék kérni hátha valakinek volt hasonló gondja, 2005 ös Suzuki Grand Vitara XL7 2.0 HDI-m van, nem indúlt egyik kulccsal sem, immo box,motorvezérlő cserélve, elősször 41 es hibakódot írt ki, a motorvezérlő csere után most 43 as a hiba kód, nem tudjuk összeprogramozni,köszönöm a segítséget előre is
Új cikkünk: Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet motorjának hangolásáról ...
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal próbáljon segíteni, valami stabil alapot adni. Én és kollégáim írásainkkal, videóinkkal ezt tesszük.
Kérdéseidre NEM itt (mert ritkán nézem), hanem cikkeink alatt a 'Hozzászólások'részben gyorsan fogok válaszolni. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat, vagy aktuális cikkünket:
"Motoroptimalizálásra, chiptuningra érkezett ez a szinte új, még napjainkban (2021) is gyártósoron lévő 1.4 benzinturbó Suzuki Vitara. Alapból nagyon jó kis autók ezek, kedvező áruk, megbízhatóságuk és garanciális feltételeik miatt nagy számban értékesítik őket, így hozzánk is szép számmal érkeznek egy “kis” erősítésre. Töretlenül jönnek annak ellenére is, hogy egy ilyen új autónál bármilyen beavatkozás a gyári garancia korlátozását okozhatja, és mégis…
Jönnek annak ellenére, hogy gyári beállítással is egy jól eltalált motor ez, amely katalógus szerint a csúcsnyomatékát már 1500-as fordulaton leadja. Ezt mérésünk sosem igazolta, de tény, hogy alul is kellemesen elindul már gyári beállításon is. Maximális teljesítményét elvileg 5500 RPM-en kéne elérnie, viszont ezt teljesítményméréseink szerint kicsit lejjebb, 5080-as fordulaton már rendelkezésre bocsátja.
A motor és turbó jelentős biztonsági tartalékkal van méretezve, amelyet Prémium Pro motoroptimalizálásunkkal 4-5 órás munka alatt szívesen felszabadítunk számodra..."
Sziasztok kb 2 ève van Grand vitara nàlam 2.4 benzines AT 2012 es èvjàrat, ès az lenne a kèrdèse hogy ki milyen fèktàrcsàt ès betètet ajànlana? Előre is köszi az infót
Vadászati használat azért nem érdekes mert terepen úgysem lehet kiszámolni. Ki hogy hasznalja... Mennyire nyustoli... Inkabb ha szemelyautot cserélnek le erre akkor mennyiben változna az élet...
Sziasztok, van egy 2009es 2,0 benzines Grand vitarám, 115e km van csak benne, de ennek ellenére a vezérmülánc meg van nyúlva, uh ki kell cserélnünk, csörgö hangot ad. a Kérdés, az lenne h cserélt e már valaki ilyet, mik a tapasztalatok? ki kell hozzá venni a motort vagy megoldható anélkül is (hozzá lehet férni?)Illetve az olajfogyasztással kapcsolatban van valakinek tapasztalata? ugy vettem észre 3-4 dl-t megevett 3000km alatt, ez normális? érdemes pl szelepszár szimmeringeket cserélni? segít? köszi
sziasztok, adott egy 2009-es grand vitara, 2.0 benzin, sima sor 4, csak 110e km van a kocsiban. Valami csörög/kopog a motorban, a szelepfedél alól hallani úgy vélem. 2000-es fordulatnál hallani legjobban ill. ahogy elveszi az ember a gázt visszaáll alapjáratra akkor elhalkul, alig hallani. Hiba nincs, csak a katalizátor volt eddig, de törlés után kb 1000-km után jön vissza. Van esetleg valami ötlet, tipikus hiba ami valakinél már előfordult ennél a típusnál? Itt lehet még szelephézagot állítani? v lehetséges h szelephimba v hasonló dolog okozhatja a kopogást? Gyertyacsere érdemes lenne? köszii
A 2.4 -es motort szerelték a Kizashiba is,nem csak a Grand Vitarába. 4 hengeres 178 lóerős,240 nm...
Saját fejlesztésű motor. Nem hallottam róla jót.
Hengerfej problémák elég hamar 180-200ezer kilóméternél.
Suzuki bontos sem dicsérte. Ennél még a sokak által lehúzott és szerintem alul értékelt 1870cm,129lóerős 8 szelepes Renault blokk is sokkal többet elmegy,megbontás nélkül.
Személy szerint hamár benzines akkor ott a 1995cm,140 lóerős. Arról nem hallottam rosszat.
Sziasztok!Adott egy Vitara 1.6 benzin 2006-os autóm.A gondom az lenne vele hogy egy pàr alkalommal naponta menet közben megtorpan illetve az alapjàratot is nagyon leejti àlló helyzetben.!Csak padló gàzadàsra tér magàhoz.Gépre dugva semmilyen hibàt nem dob ki!Gyertya, gyújtàskàbel,fojtószelep cserélve!EGR szelep kitakarítva!Ha valaki talàlkozott màr ilyen problémàval illetve lenne valami ötlete mi lehet a gond azt megköszönném ha megosztanà!Előre is köszönöm!