Olyan problémám lenne hogy a hátsó ablaktörlőm nem megy sima hátsó ablaktörlés funkcióban( a folyadék sem megy hátra) de viszont hátramenetben törli az ablakot! Valakinek volt már hasonló problémája és esetleg tudja a megoldást?
+1
Az elől található parkradarom+szenzorom sem működik, az autószerelőm szerint olyan mintha átprogramozták volna mert a géppel sem jelezte ki, mi a hiba vagy az oka! Valaki találkozott már ilyen hibával esetleg?
Még mindig nem értem el a 185e-et, de felhívtam a N. Tibit, június környékén viszem a beteget amputálásra. Most már nagyon sok olajat eszik, kell egy vezérlés ugye, és elfogyott a DQ200-ból a kuplung is. Érezhető de a VCDS is kiírja.
Elviekben nem kell dugattyúcsere, csak gyűrűket kell cserélni. Ennél többet vártam volna egy 7-es Golf-tól, de értem a miérteket persze.
Minden tetőablak beázik. Ez így normális. Utastérbe tetöablatól csak akkor jut víz, ha eldugultak a vízelvezetők. Ezt te is ki tudod próbálni, ha a vízelvezető vályú 4 sarkába öntesz egy pici vizet, (nyitott ablaknál) annak alul meg kell jelennie.
Sziasztok. 2013as tetőablakos golfom most vettem észre, h vizes a csomagter alján a pótkerék alatt, és a két első ülés alatt is. Beazas jellemző ezekre, vagy csak túlságosan kitakaritottak mielőtt megvettem? Köszi előre is a válaszokat.
Még nem volt meg a műtét, keveset használom az autót, várom, hogy elérje a 185-et. Nekem semmi nem csöpögött még eddig, igaz, fűtött garázsban áll mindig.
Vezérlés csere előtt állok (2,0 TDI CRL) és mindenféle tanácsot kapok, ráadásul és a vezérlés szettekkel kapcsolatban is riogattnak, hogy az összes szettben kapható vízpumpa szar csak a gyári jó stb.
-szerintetek tényleg csak a gyári vízpumpa jó minőségű?
- Conti vezérlés szettben gondolkodtam, mert a facen arra már írták, hogy éveket kibírt folyás nélkül. Vélemény?
- Ha már vezérlés csere, akkor érdemes cserélni az olajszivattyú olajban futó szíját is és a főtengely szimeringet?? (200e km van a kocsiban) úgy tudom az olajszivattyú olajban futó szíja élettartamra van méretezve, nincs csere intervallum.
Ez még istenes. Kb ilyen volt az enyém is amikor elvittem, talán ennél kokszosabb azért. Nincs mit tenni vele, ez autópályán is rárakódik az olajgőz. Rendszeresen meg kellene csinálni a dióhéjazást és akkor nincs baj. Sokkal vérlázítóbb a gyűrűk kérdése, amik hasonlóan a koksz miatt ragadnak be, meg a szar illesztési hézag miatt. A szelepeken lévő koksz engem nem zavar, azzal lehet mit kezdeni, de most egy újrafűzés nem 150K lesz, az az érzésem... Márpedig ez dugattyúcsere lesz.
Tanúsíthatom, most kb 175e km-nél (valós) járok és hát lassan annyi olajat eszik mint benzint. Kb 4-5 l/10e-nél tartok, de az is lehet, hogy 6. Már nem számolom. Lassan viszem Novoth Tibihez vezérműszíj cserére, és megbeszélem vele mit lehet tenni. Mármint tudom mit, csak a részletek érdekelnek.
Mielött félreértenéd, a mazochistát nem rád értettem. Ök nem kérdeznek, ök tudják mi (nem) jó nekik. :-D
Van egy ismerösöm aki a feleségének vett oviba (2,5Km.) hordani a gyereket egy 1,4TSi-t. Két év alatt 3 lambda szonda, és egy dióhéjas tisztitás után bemondta a fojtószelepház is az unalmast. Erre vettek most egy dieselt...
Ok, akkor az eredeti kérdésre a válasz: Igen, közvetlen befecskendezéses. Nem szeretik, nem bírják ezt a használatot. (Ahogy semmilyen más belsöégésü sem) Persze mindig lesznek mazochisták akiket ez boldogít.
2018-2020-as VII-eseket nézek. Főleg városi, rövid utas használatra. 1.0tsi, 1.5tsi motorokra is jellemző a kokszosodás 80-100e futásteljesítmény után? Ezek is közvetlen befecskendezésű motorok, ügye? Mennyire bírják, szeretik ezt a használatot?
Sziasztok! 2013 golf 1.6 dizelem van. Olyan probléma merült fel mikor bekapcsoltam a klímát Vasárnap jöttünk haza Tiszaújvárosból az anyós oldalon meleg levegőt fujt be. Oda felé semmi gond nem volt. Pláne az ablak melletti az volt durvább volt. Kb 1 éve előfordult már ez és elvittem Kisvárdára márka szervizbe ott azt mondták hogy valami meglazult meghúzták és kész. Volt már valakinek ilyen problémája? És az a furcsa hogy ma Hétfőn nem produkálta ezt a hibát igaz nem sokat mentem vele. Lehet hogy mikor csinálta ezt le kelet volna állítanom a kocsit és újra indítani?
Nem egyszerű fejegységet rakni bele, mert azok komponensvédelem alá esnek. Én inkább lekódoltatnám a passzív RDKS-t, és a vizsgabiztos is törheti más marhaságon a fejét.
Sziasztok. Egy kis segitségre lenne szükségem . A minap voltam műszaki vizsgán és az autóban egy dynavin( kifejezetten golf7 hez való) multimédia egység van ami miatt megbukott a vizsgán mivel nem kommunikál 100%-n pl hibának írta a kerékgördülés alohán számitott nyomás szenzort . Azt az instrukciót kaptam hogy rakjam vissza a gyárit ami természetesen már nincs meg. Esetleg van e ötlet hogyan úszhatnám meg a legolcsobban ? Esetleg valami olcsó androidos fejegység azok normálisan kommunikálnak az autóval ? Vagy muszály lenne gyárit szerezni ?
Szerk.: esetleg kommunikációs hibát okozhat hogy az akkumlátor már lehet gyenge ?