Több oldalon is próbálkoztam megoldást keresni a 2010-es maxim hibájára, bízom benne hogy itt van valaki aki tud biztatót mondani,vagy legalább találkozott ezzel a hibával.
Az Ősz folyamán egyszer csak elkezdett a kézifék visszajelző(piros) villogni és a sárga folyamatosan világítani.
Ennek olyan következményei lettek hogy hol nem húzott be az elektromos kézifék,hol induláskor nem engedtek ki a motorok.Több szerelő is próbálkozik megcsinálni, de csak napokra szűnik meg a probléma.
A szakik szerint az elektronika jó,mechanika jó,de ha összerakják megbolondul!
Legutóbbi mester a kormányszög jeladóra fogta,hogy az zavarja be a rendszert.A csere után 6 napig jó volt azután kezdte elölről.
Aki azt szeretné írni hogy gyújtsam fel, köszi de már megfordult a fejemben!
Segítségeteket szeretném kérni! Van egy 2006-os Ford s-maxom. 130Le 2.0TDCI. Az autóm sose kormolt most meg olyan hogy ki se látni tőle. Hirtelen jött elő. Checklámpám a műszerfalon bejelzett. Hiba üzenetben ezt olvasták ki: alaxsony torbonyomast irt ki. Az Egr szelepem lefalazva a dpf szűrőm kiiktatva. Azbautóban elment az erő. Néha úgy hallom mint ha dolgozna a turbo de nem hiszem.. Kérdésem az lenne szerintetek mi lehet a hiba? Turbo okozza ezeket a hibákat ? ?
2011-es Ford S-maxom van,a 163 lovas powershift váltóval,kicsit több mint 160 ezer km-el.
Ezekben a forró napokban érdekes dolgokat produkál az autó.
Kb 15-20 km megtétele után elkezd az alapjárat ingadozni ha P-ben van,olyan mintha nyomkodnám a gázpedált.Ha rálépek a fékre abbahagyja.Ha D-ben van és elindulok akkor ránt 1-et a kocsi,mintha hirtelen adnék neki gázt,illetve a héten még olyat is csinált,hogy nem tudta eldönteni a váltó hogy 2. vagy 3.ba kapcsoljon,ma pedig 5ből 4be oda vissza váltogatott.
Kiemelném,hogy ezeket a dolgokat csak ebben a rohadt melegben produkálja.
Tehát normálisabb időben(pl 30-32 celsius fokig),vagy épp hideg motorral semmi baj nincs.
4-5 éves körüli s-max-ot szeretnék vásárolni. A népitélet.hu-t szoktam olvasgatni, de régóta nem tölti ki senki. a 2014-ig gyártott s-max-okat mindenki agyon dicséri, az újakat viszont nem annyira. Tényleg annyira szériahiba lenne, hogy zörög valami mindegyik első ajtajában?valóban nagyon eszi az olajat?
Üdvözlet! Ötleteket, segítséget kérek. 2007-es évjáratu 2.0TDCI S-maxom 5 és fél év hiba nélküli együttműködés után megállt. Először csak megtorpant. A szerelőm azt mondta, ha nem állt meg, akkor próbáljak vele eljutni a szervizig. Ez nem sikerült, fokozatosan elfogyott az erő és megállt. Azt mondják nem épül fel az üzemanyag nyomás. Már lett cserélve az üzemanyag szivattyú (kölcsön), a motor vezérlés, használtan vettem, hivatalos Ford szervizben programozták az autóhoz. Itt sem jutnak vele semmire. Valami azonnal letilt. Ötlet hozzáértő szervizre Pécsett vagy környékén, ötlet hibás jeladóra, alkatrészre? Köszönöm előre is!
Sziasztok. szeretnék segítséget kérni,van egy 2006- os, ford s-max TDCi, a műszerfal világítás néha kialszik,nem mutat semmit,
pár kilométer után megint világít. villamossági szerelő lelámpázta,mindent rendbe talált. Nem mutatja a sebességet, fordulatszámot, víz,és üzemanyag jelzőt. Vajon mi lehet a hiba.
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Fél éves a Ford Smax-om. Az egész autó nyekereg, ropog, főleg akkor, amikor egy picit is dől az autó. Vegigszilikonoztam az autón a gumi kédereket, de semmit sem segített.
Tipikusan műanyagos ropogas hallható ilyenkor. A bal oldalon az ajtóknál hallom őket. Mit tudnék tenni?
Voltam vele szervizben, de csak néznek.... Felháborító.
Az MPV 1753ccm 125HP 92KW (Diesel) motorral szerelt S Max-om csak teker és nem indul. Sok próbálkozás után két napja elkapta, fél órát járattam,mentem vele kb. egy órát, háromszor le is állítottam közben, nem volt gondja. Másnap elsőre indult, mikor mozgásba hoztam az autót pár perc múlva akkor lefulladt megint és nem indul. Üzemanyagot nem kap a motor szerintem. Kerestem AC pumpa relét, nem találtam semmilyen leírásban. A relékről egyébként sem találtam semmit,csak a biztikről. Az autóvillamossági szerelőm szerint AC pumpa hiba lehet. AC pumpát viszont nem találok a szervizkönyvben sem és eladóban sem hozzá, csak nagynyomású üzemanyag szivattyút, ami tök más. Szeretném megkérdezni, valóban hiányzik-e ebből a típusból a hagyományos, tankban lévő üzemanyag szivattyú?
Adott egy 2011-es S-Max, gyári Sonyfejegységgel. A problémám az, hogy bluetooth kapcsolattal hallgathatatlanul rossz a hang. Recseg-ropog, pattog, mintha valami low-end lemezjátszón át szólna 96kbit tömörítéssel. Külföldi fórumokon írták, hogy firmware-t kell rajt frissíteni, fel is tettem pendrive-ról az USB-porton keresztül az utolsó elérhetőt (2012 november), de nem szűnt meg a probléma. A telefon egy Samsung A8 2018, aminek más bluetooth kapcsolattal nincs baja, itthon is van 2db erősítő, amire csatlakozva teljesen jó a hangja. Van valakinek ötlete mit lehetne tenni?
Sziasztok!
Leírnátok a tapasztalatotokat a kocsival kapcsolatban?
Akinek mostani szériája van.
Típus hiba érdekelne, gyorsan kopó dolgok, zavaró dolgok.....
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. Van egy 2.0 tdci Ford SMax-om 2008-évjárat és nemrégiben kinyomott kuplungnál elkezdett kopogó hangot hallatni. Van köztetek olyan aki már találkozott evvel a hibával? Mi lehet a baja? Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. Van egy 2.0 tdci Ford SMax-om 2008-évjárat és nemrégiben kinyomott kuplungnál elkezdett kopogó hangot hallgatni. Van köztetek olyan aki már találkozott evvel a hibával? Mi lehet a baja? Válaszokat előre is köszönöm.
Néhány napja vásároltam egy S-Max 2.0 TDCI (120kW) autót, 2014-es évjárat. Szeretnék segítséget kérni, pár dologban. Az egyik, hogyan tudom kicserélni a középső féklámpa izzóját, mert azt írja, hogy kiégett és tényleg nem világít.
Ami még feltűnt, hogy leállítás után elég sűrűn bekapcsol elöl a motornál a hűtőventillátor, hidegben is és kb. 1-1,5 percig megy. Nem tudom mennyire normális ez. Kijelzi valahol, ha a részecskeszűrő regenerálása folyik? Mert én nem láttam semmilyen figyelmeztetést. Egyébként a vízhőfok stabilan 85°C körül áll mindig. Előre is köszönöm a segítséget!