Sziasztok, a mult heten vettem egy vw golf plust, 2006 FSI, 1.6 benzines, ha tudtok barmilyen tanacsot adni,peldaul hogy mire vigyazzak, mivel lehet gond, milyen benzint tankoljak stb.annak nagyon orulnek.
Koszonom elore is a tanacsokat.
Van egy 2006 évi 1600 benzines golfom. A sárga szervókormány hibalámpa világít. Többször voltam szervízbe. A kiolvasott hibakód érzékelő hibát mutatott. Amikor elindultam a szervízből előbb utóbb kugyulladt. A szervízbe szerint a szervókormány rendben van. Énse érzek semmi változást a kormányzásban. A szervíznek még nincs ötlete a jelenségre. Esetleg valakinek van?
A plus 1.6 fsi-be Én az OMV kúton 100-ast tankolok.Nagyon igényes a tiszta üzemanyagra.Nem egy sport autó de még élhető családi gép,nagy helykínálattal.Nekem vezérmű lánc problémám van vele.20 indításból legalább egyszer bezörög a lánc kb 2 másodpercig pedig teljesen új vezérlés szettet kapott.
Sziasztok,azt szeretnem kerdezni,hogy (2009 golf plus 1.6 tdi). gyonyoruen jart a motor teljesitmeny kivallo volt.Mara pedig indulaskor fuggetlen hideg meleg nagyon hangossan kopog a motor.mikor 1 esbe indulok szinte 90 szazalekban mindig 2 esre valtaskor becsorog utana menet kozben sincsen tiszta hangja,mindezek mellet belul neha olyan hangot ad ( igen tompan es nem mindig ) mint mikor hallod a mosogeped dobjat lassan a lejarta elott forogni es egy pontban fordulatonkent mindig egy akado hangot ad.
Szoval esetleg tudna valaki segiteni,hogy mi lehet a baj ?
Gondolom megkaptad hozzá a szervizkönyvet, és a kezelési útmutatót. Abban benne van minden a visszajelzésekről is.
Ha jól tudom 2 évente van kötelező szerviz, de lehet van km korlát is nem is tudom.
Motorolaj: Passz:) Amit a szervizben beletöltenek, ők vigyáznak rá, és ők is cserélik, én sose nyúltam még hozzá. Nem is értek semmit az autószereléshez, és nem is akarok érteni. Amúgy kiírja ha cserélni kell. (Nekem Golf Perfekt autóm van, abban van egy komputer, az mindent kiír, szervizt is.) Nem fordult még elő, hogy rá kellett volna önteni olajat, de kiírná ha kellene.
Ablakmosó visszajelző van a középső kijelzőn, mint ahogy mindent ott ír ki.
Vezérműlánc? Fogalmam sincs:) Ha ki kellett volna cserélni tudnék róla tán, de úgy emlékszem nem kellett.
Említettem mindig elviszem szervizbe amikor elő van írva, ill. ha kijelzi a műszer, így nem tudom mi is történik vele ott.
Sajnálom, nem vagy egy autó-fan, én úgy tartom, mindenki azzal foglalkozzon amihez ért, és én máshoz értek, nem az autószereléshez. Ezért is bízom szakemberre, én nem gányolom.
Minden kötelező szervizre elvittem, amíg garanciás volt szakszervizbe, azóta egy -úgy tűnik- megbízható maszekhoz.
Igaz nem hajtom szét, a 8 év 82.000 km. szóval nem sok. Betartom a sebességkorlátokat, nem megyek gyorsabban. Persze kipróbáltam mennyit bír, nem egy űrrakéta, de 170 km/óra még kényelmesen megy, de ezt is csak Németországban próbáltam, ahol nincs sebességkorlátozás.
A szakszerviz eléggé horror ár, ha semmi baja sincs akkor is 120-150.000/alkalom.
Nagyon kényelmes a magas ülés, nagyon szeretem, hogy tágas, a hátsó üléseknél is, nem kell rángatni az elsőket, ha beül valaki hátra.
A 8 év alatt egyetlen akku-csere volt ami extra volt a szerviz időn kívül. Ezen kívül SEMMI baja sose volt, sose hagyott ott.