Hideg indításkor tapasztalom, hogy rendkívül egyenlőtlenül jár a motor, elinduláskor rángatva indul. Ez a jelenség a motor bemelegedését követően csökken, esetleg a tengely kapcsoló rángatása meg is szűnik. Leállításkor a tengelykapcsoló, sebességváltó irányából 2 kattanó hang hallható.
Ha valaki találkozott már ezzel a hibával vagy tudja a hiba okát, kérem ossza meg.
Nekem 4. éve van egy MCV 1.0. Eddig csak a kötelező szervizekre vittem. Voltam vele nagyobb távokon is, telepakolva is. Mondjuk újan vettem, tehát én vigyáztam rá (ami nem mindegy, mert a használt azért lutri), én szeretem, meg vagyok vele elégedve. Nem egy versenyautó, emelkedőn nem lehet nagyon vele előzni, de a sebességhatárokon belül príma. Fogyasztás meg 5,5-6,5 (klíma és súly függő).
Régebbi kiadás készült 1.2 4 hengeres benzines(75Le), és 900-as Tce Turbós motorral (90Le)
Ujabb MCV 1.0 Sce szívó benzines (72Le), és az uccsó darabok 1.0Tce (turbós 100Le) benzin, vagy benzin gáz üzemmel(mint nekem)
A csomagtér alapban 570L, ülésdöntéssel bővíthető. A 900 turbónál lényegesen jobb az 1.0 turbó, nemcsak a 10Le végett, hanem a + 20Nm(gázosnál 30) miatt.
Ha Stepway felszereltséggel veszed, akkor van börkormány, tempomat, bőr váltógomb, (ha kifogod hátul is elektromos ablak) egérmozi (lehet térképet rátenni), magasított kasztni, alufelnire hajazó disztárcsa.
A motorok megbizhatóak, eleinte az 1.0 Sce motorokkal volt gond, de megoldották.
6 év átrozsdásodás gari van, de jól bírják, ha nem volt törve akkor 10-en év főlött jóval kezd hervadni.
Sziasztok, üdvözlet a csoportnak! Tanácsért szeretnék fordulni hozzátok. A helyzet az, hogy mi négy fős család vagyunk, két gyerekkel, egy kamasz és egy ovis, és a jelenlegi 2005-ös Suzuki Ignis autónkat hát, igencsak kinőttük. Mindenképpen szeretnék egy tágas, nagy csomagterű, megbízható, nem túl drága, használt kombit vásárolni. Ahogy bújom a netet, olvasgatok, mindenhol a Dacia jön ki első találatnak. Viszont egyáltalán nem ismerem a típust, sőt igazából a Daciát sem, viszont előítéletem sincs egyáltalán. Tudnátok nekem tanácsot adni, hogy mit lenne érdemes, mennyiben jobb, rosszabb mint egy 18 éves Ignis? Vegyesen lenne használva, városi utakon, rövidebb bevásárlásokra, oviba, suliba stb. de hosszabb vidéki utak is bejátszanak átlagosan egy-két havonta, sőt nyáron sűrűbben. Mondom, teljesen ismeretlen ez a márka még nekem, de felkeltette az érdeklődésemet. Előre is köszönöm a hasznos tanácsokat!
A következő autóm lehet hogy MCV lesz.(vagy Duster, majd kiderül meddig ér a paplan)
A 2. szériából 2011től nézegetem.
Létezik ebből 1.6benzines? A hasznalt pici turbómotortól nyugtalan leszek.
1.2es mennyire birja? Mondjuk klímával és megrakva? Perpill a régi Logan Ies, 1.4mpi, az klíma nelkül veret. Húz egy 1.8x4.00méteres 1100kgos 1tengelyes utanfutót.
Namost arra rájöttem, hogy hivatalból az MCV ezt nem tudja. De majd lehet cserélem könnyebbre.
Akinek esetleg van vonóhorgos MCV, az írhatna egy fék nélküli vontatás kg-ot, plíz😀 Holnap mennék csónakszállítót rendelni, tudnom kéne mekkorára vizsgáztassam.
Azt kideritettem biztosra.,hogy "gyári" kábelköteg-stekkerekkel van a szerelés.,mindkét hátsó lámpánál van extra kabelstecker az utánfutó kábelköteghez..,..,és biztos van vonohorog elektronika ha csak az "eredeti" kábelcsatlakozókat dugom rá a lámpákra., tehát mintha nem lenne bekötve az aljazat az autóban., tehát egy beszerelés elötti szüz állapot van..,akkor müködik irányjelző mindkét oldalt!!!
A vonohorg elektronika helyét sokszor a neten keresik..., bal hátsó lámpa mögötti üregben jelölik a feltallálási helyét..., én ott semmit se találok..., más forumok szerint mások sem találják ott..., de lehet hogy bénázok és kiböki a szemem....
Hátul egyik iranyjelző sem müködik.., DE Elől mindegyik jó hibátlan.., az Elakadás szintén nem mükõdik hátul. , de elöl jó!!13 PIN- es vonohorogaljazattal szerelt..,ráadásul gyyári szerelésnek látszik.., ugy tünik valahol van egy gyári vonohorog relé. Mindkét hátsó lámpánal van egy átjátszó stecker csatlakozás.., sajnos nem találom a vonohorog relét..., már ha van valahol egyáltalán.., de szerintem kell lennie.