Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yina Creative Commons License 2022.12.01 0 0 13

Szeptembertől van, de 2022-es, bár szerintem semmi különbség nincs a kettő között.

Előzmény: veprinac (12)
veprinac Creative Commons License 2022.01.29 0 0 12

Van valakinek 2021-es modelje?

apatata Creative Commons License 2021.12.29 0 0 11

Sziasztok 

Menyemnek van 1 2017  i10  és hűtővízet cseréltünk benne kB 3.5 l jött le üzemi hőckra melegített motorból.

Annyit is tudtunk visszatölteni de elől a hűtőbe lévő cső ami lent van az istenért nem akar melegedni .afelől lévő csőben forró a víz de az alsó cső csak langyos  pedig a vízhőfok mutató 85 körül stabilan áll. A kérdésem a következő légteleníteni kell-e ha igen akkor  hol?és a gyári előírás szerint 4.9.l kell bele és rózsaszín ha minden igaz. A válaszokat előre is köszi.

A hűtővìzet a hűtőt lévő műanyag csavarral engedtük le

 

_Zsolesz_ Creative Commons License 2019.06.02 0 0 10

Így, van: a teljes átlagfogyasztásom nekem is 5,9 l/100 km (1,2 -es motor, 2015-ös modell).

Előzmény: Tomonas (9)
Tomonas Creative Commons License 2018.01.17 0 0 9

Az átlagfogyasztása pedig 5,8.

Előzmény: vidi313 (8)
vidi313 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 8

Az jó nagyon, mert kb. 300 kg-al nehezebb autó, mint amire hivatkoztam, azaz a Daihatsu Cuore.

Előzmény: Tomonas (7)
Tomonas Creative Commons License 2018.01.17 0 0 7

Majdnem, 4,3-körül szokott lenni.

Előzmény: vidi313 (6)
vidi313 Creative Commons License 2018.01.16 0 0 6

Igen, nyomon követem a kiadásokat. Valóban kijön országúton, ahogyan a katalógus irja 4 liter/100 km -es fogyasztással? Nekem volt olyan benzines autóm, (2004-es évjáratú) ami kijött ennyiből, és nem "tojással" a jobb talpam alatt.

Előzmény: Tomonas (5)
Tomonas Creative Commons License 2018.01.16 0 0 5

Az enyém egy 2016-os modell, tehát az újabb, bár azóta 2017-ben átesett egy apróbb ráncfelvarráson az i10.

Előzmény: vidi313 (4)
vidi313 Creative Commons License 2018.01.16 0 0 4

Melyik tipus? A 2014 előtti, vagy a legújabb? 

Foglalkozok a vásárlás gondolatával, azért kérdezem.

Előzmény: Tomonas (3)
Tomonas Creative Commons License 2018.01.16 0 0 3

Egy i10-es büszke tulajdonosa vagyok lassan már 2 éve, nagyon meg vagyok vele elégedve. Sajnos elég keveset látni az utakon belőle, pedig hálás kis autó.

albgabor Creative Commons License 2015.11.15 0 0 2
_Zsolesz_ Creative Commons License 2015.05.02 0 0 1

Úgy tűnik nincs nagy érdeklődés itt a fórumon a típus iránt. :(

 

Közben találtam egy jó kis helyet, ahol bővebben van infó a Hyindai típusokról: www.hyundaiklub.hu

Látogassatok el ide, ha többet szeretnétek megtudni az autótókról, vagy kérdésetek van, amire eddig senki sem tudott válaszolni!

 

_Zsolesz_ Creative Commons License 2014.11.26 0 0 0

Hali!

 

Egyre komolyabban érdekel ez az autó!

 

Kár hogy egyelőre csak magammal tudok fórumozni róla! :)

 

Azért egy kérdés, hátha valaki mégis csak ide talál: az árlistában szerepel egy felszereltségi elem: Vehicle stability management (VSM), amit külün említenek az ESC-n kívül.

 

Nem igazán találtam róla egyértelmű leírást eddig (angol nyelvű tartalom a linkek alatt):

 

i) Az ESC egyfajta kiegészítése ahol az elektromos szervó kormányt is megvezérli adott helyzetben a rendszer.
http://worldwide.hyundai.com/WW/Showroom/Cars/NewGenerationi10/PIP/index.html --> a "Safety" résznél

 

ii) Ütközés megelőző rendszer:
http://worldwide.hyundai.com/WW/Innovation/Technology/Safety/index.html

 

Ha bárkinek van erről biztos infója, kérem, ne tartsa vissza!

 

Üdv': _Zsolesz_

_Zsolesz_ Creative Commons License 2014.11.19 0 0 topiknyitó

Üdvözlet minden kedves ide Látogatónak!

 

Nem rendelkezem ezzel a típussal, de szerintem megér egy külön topikot a forumon, hogy le lehessen írni a véleményeket tapasztalatokat vele kapcsolatban. Aztán majd az idő megmutatja, hogy tényleg így van-e. :)

Minden vélemény számít, írjatok bátran!

 

Tavaly ősz óta - ahogy az első hírek megjelentek - nézegetem, követem, de még nem sikerült eljutni a vásárlásig (és nem az időhiány volt az alapvető oka :) ).

Mivel ilyen kategóriájú autót tervezünk vásárolni (már elég régóta). ezért több típusban ültem már:

- annyira nem szűk mint a Kia Picanto, vagy az új Toyota Aygo, de azért nem is mondható tágasnak (1,9 m testmagassághoz mérve)

- annyira nem vertem be fejem a tető oldalélébe, és a szélvédő sem akar annyira rám dőlni, mint a Chevrolet Spark-ban, meg a térdemnek sincs annyira útban a középkonzol

- jóval nagyobb a csomagtere mint a Suzuki Splashnek, meg úgy majdnem mint bármelyiknek. :)

 

Kedvcsinálónak egy teszt: http://www.autonavigator.hu/teszt/hyundai_i10_1_2_comfort_teszt-11802

 

Üdv': _Zsolesz_

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!