Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tibi12345 Creative Commons License 2023.05.04 0 0 10

Üdvözlök mindenkit! Segítséget szeretnék kérni. Van egy Ford Mondeo mk3 2.2TDCI 155LE 2005. autónk, a probléma nálam is hasonló. Mikor kiakarok gyorsítani, előzni a malacfarok kivillan elkezd villogni a motor torpan egyet utána lomha. Ha leveszem a gyujtást ujraindítom megszünik ez a baj következő előzésig. Szépen lassan gyorsítva nem jelentkezik a probléma. Befecskendezők ki lettek cserélve szerelő szerint minden rendben van velük. Félelmem a nagynyomású szivattyú. A kérdésem az lenne hogy a szivattyú vásárlása előtt van-e még valami amivel érdemes megpróbálkozni ami okozhat ilyen tünetet? Hiba kiolbasás során is csak a befecskendezőt dobta be. Köszönöm a válaszokat. :)

ivatib Creative Commons License 2018.05.16 0 0 9

Üdv.

 

Ne haragudj, hogy zavarlak.

Csak most olvastam a hozzászólásodat ,ami tudom ,hogy már 3 éve is volt.

Csak sajnos én most ugyan ebben a cipőben járok, mint ahogyan te is leírtad a hozzászólásban.

Csak érdeklődni szeretnék, hogy mi volt a probléma és  mi lett a történet vége.

 

Válaszodat előre is köszönöm.

 

Előzmény: Nandy07 (-)
Robesz_st220 Creative Commons License 2018.01.29 0 0 8

Sziasztok! lenne egy kérdésem, benyomom a kuplungkart és világít a féklámpám. mi lehet a magyarázat? Volt már ilyen valakinek?

Andy Baron Creative Commons License 2017.09.26 0 0 7

Most olvasom ezeket: nekem is volt ilyen, és egy ötezer valahányszáz forintos, utángyártott gumicső (turbó levegőt szállító) volt a megoldás. :)

altmi27 Creative Commons License 2017.09.23 0 0 6

Szia. Nálad mi lett vegül a baj? Ugyan ezek a tünetek vannak nálunk is és csak cserelgetik az érzékelőket, de nem jutunk előrébb.

Előzmény: Kapcsesz (5)
Kapcsesz Creative Commons License 2017.04.12 0 0 5

Szia! 
Érdeklődnék neked mi volt a baja az autódnak? 
Én is hasonló problémával küzdök . 

 

Előzmény: Nandy07 (-)
multistibi Creative Commons License 2016.06.29 0 0 4

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék. Van egy 2002-es mk3 2.0 tdci Mondeóm,és nehezen gyorsul ki,mi lehet a probléma??

gilbino Creative Commons License 2015.09.20 0 0 3

szia én is ebbe a bajban voltam,már hülyére riogattak aztán turbócső volt csak lyukas.És ami még hiba volt de ezzel nem biztos,hogy összefügg:a gázolajszűrőnél van egy kábelköteg csatlakozó na azt kellett tisztítani(kontakt spré+fogkefe)és minden ok

 

Előzmény: Somacska71 (2)
Somacska71 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 2

Sziasztok.

 

Hasonló problémával küszködöm,csak az enyém nem áll le. Az autóm 1800-2200 fordulatnál rángat és olyankor füstöl is. Már a lökösön is látszik a kórmolás nyoma. A fedélzeti nem ír ki semmit a porlasztók is egyenletes mérést mutatnak. Valaki esetleg hozzá tudna szólni.

 

Kösz

Celtis Creative Commons License 2015.04.14 0 2 1

Első körben hibakódot kell olvasni és a csúcsokat "megpoharazni".

De igen jó eséllyel a porlasztó csúcsok mentek tönkre. Rosszabb esetben a magasnyomású szivattyú is odavan. Ha hozzá kell nyúlni a nagynyomású rendszerhez, akkor azt nem szabad elspórolni, pl a tank tisztításának vagy a nyomócsövek cseréjének kihagyásával, mert az új csúcsok egy pillanat alatt ugyanúgy tönkremehetnek és ment a kukába a felújításra költött teljes összeg pár ezres spórolása miatt.

Előzmény: Nandy07 (-)
pajaci Creative Commons License 2015.04.14 0 0 0
Előzmény: Nandy07 (-)
Nandy07 Creative Commons License 2015.04.14 0 1 topiknyitó

Sziasztok!
Segítségeteket kérném a következőben!
Egy 2003-as Ford Mondeo 2.0 TDCI-t használok és tavaly előjött egy olyan hiba, hogy 4.-ben 3000-es fordulat felett a motor megtorpan. Elszáll az erő és gyújtáskapcsolóval újra indítom a motort mert leáll. Adaléknak még kigyullad az izzítás jelző lámpa és villog. A motor újraindításával a hibát törlöm, de ezt utána 4.-5.-6. sebességben is műveli, ha megrúgom 3000 fölé.
Előzésnél ez még komoly gondot is okozott már. Találkozott valaki hasonlóval? Ha igen kérem írja meg, mert eddig csak találgatások tárházát kaptam a lambda szondától az EGR szelepig. Az autó a hirtelen terheléskor áll meg, egyébként finoman használva hibátlanul gurul..
Köszönöm
Nándi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!