Üdvözlök mindenkit! Segítséget szeretnék kérni. Van egy Ford Mondeo mk3 2.2TDCI 155LE 2005. autónk, a probléma nálam is hasonló. Mikor kiakarok gyorsítani, előzni a malacfarok kivillan elkezd villogni a motor torpan egyet utána lomha. Ha leveszem a gyujtást ujraindítom megszünik ez a baj következő előzésig. Szépen lassan gyorsítva nem jelentkezik a probléma. Befecskendezők ki lettek cserélve szerelő szerint minden rendben van velük. Félelmem a nagynyomású szivattyú. A kérdésem az lenne hogy a szivattyú vásárlása előtt van-e még valami amivel érdemes megpróbálkozni ami okozhat ilyen tünetet? Hiba kiolbasás során is csak a befecskendezőt dobta be. Köszönöm a válaszokat. :)
szia én is ebbe a bajban voltam,már hülyére riogattak aztán turbócső volt csak lyukas.És ami még hiba volt de ezzel nem biztos,hogy összefügg:a gázolajszűrőnél van egy kábelköteg csatlakozó na azt kellett tisztítani(kontakt spré+fogkefe)és minden ok
Hasonló problémával küszködöm,csak az enyém nem áll le. Az autóm 1800-2200 fordulatnál rángat és olyankor füstöl is. Már a lökösön is látszik a kórmolás nyoma. A fedélzeti nem ír ki semmit a porlasztók is egyenletes mérést mutatnak. Valaki esetleg hozzá tudna szólni.
Első körben hibakódot kell olvasni és a csúcsokat "megpoharazni".
De igen jó eséllyel a porlasztó csúcsok mentek tönkre. Rosszabb esetben a magasnyomású szivattyú is odavan. Ha hozzá kell nyúlni a nagynyomású rendszerhez, akkor azt nem szabad elspórolni, pl a tank tisztításának vagy a nyomócsövek cseréjének kihagyásával, mert az új csúcsok egy pillanat alatt ugyanúgy tönkremehetnek és ment a kukába a felújításra költött teljes összeg pár ezres spórolása miatt.
Sziasztok! Segítségeteket kérném a következőben! Egy 2003-as Ford Mondeo 2.0 TDCI-t használok és tavaly előjött egy olyan hiba, hogy 4.-ben 3000-es fordulat felett a motor megtorpan. Elszáll az erő és gyújtáskapcsolóval újra indítom a motort mert leáll. Adaléknak még kigyullad az izzítás jelző lámpa és villog. A motor újraindításával a hibát törlöm, de ezt utána 4.-5.-6. sebességben is műveli, ha megrúgom 3000 fölé. Előzésnél ez még komoly gondot is okozott már. Találkozott valaki hasonlóval? Ha igen kérem írja meg, mert eddig csak találgatások tárházát kaptam a lambda szondától az EGR szelepig. Az autó a hirtelen terheléskor áll meg, egyébként finoman használva hibátlanul gurul.. Köszönöm Nándi