És olyan is van hogy körforgalom vagy kereszteződés megálltam és nem indul az is akadt utána megint nyomtam a gázt és elindult. Úgy hogy nem én tehetek róla hanem a kia phev hülye. :)
kia Niro phev 2023 akadozik miért? ha mind a három meg van akkor elkezd akadozni és át kapcsolom D vagy R akkor abba hagyja. 1. 100% feltöltve 2. emelkedő 3. hideg motor. Voltam a szervizbe és nem talál hibád mert a motor így nem akadozik, akkor hogy tudom megoldani hogy hideg motor legyen és 100% feltölteni és emelkedő? :)
Végül sikeresen lecseréltem a kerekeket 17 colos Dezentekre, és megfelelő váltóméretű Goodyear 4 évszakos gumikra.
A kerék passzol, nem ér bele semmibe. Az autó pedig érezhetően komfortosabb lett, a gumit nem hallom zajosnak, a sebességmérő stimmel, a fogyasztást még nem tudom.
Itt látható néhány előtte-utána kép, +1 a váltóméretről.
Ez érdekes. A Kia Niro hibrid árlista szerint az alacsonyabb felszereltségű autóhoz 16"-os felni jár gyárilag. Nem nagyon hiszem, hogy a fékrendszerük kölönbözne...
Az új típusú Niro tulajoktól érdeklődnék, hogy volt-e valaki, aki sikeresen kisebb méretű felnire cserélt a gyárilag 18 colos kerékkel szerelt autónál?
Állítólag a féknyergek miatt 16 colos felni nem megy fel (KIA márkaképviselet és szervíz szerint), de a 17 colos talán jó lehet.
még gyüjteni kell a tapasztalatot és a kilómétert... :) engem már a fali töltő megfogott, nem engedett el, nem sikerült áramtalanítani, csak a kismegszakitó lelövésével... erre jó lenne valami megoldás... nem a konnektoros otthoni töltés..
Egy FB csoportban szoktak kommunikálni a többiek. Én is csak ritkán nézek be ide, mert sosem történik semmi. Olaj ügyben nem tudok segíteni, még sosem kérdeztem meg a szervizben milyet tettek bele...
Milyen olajat tettek Nektek a szerviznél a motorba? Itt elsősorban a viszkozitás érdekelne, mert a jövő héten jön meg a PHEV Nirom és sokáig szeretném megtartani, nem csak a garancia végéig. Ezért nem mindegy, hogy milyen olaj próbálja elviseltetni a motorral a megáll-elindul-felpörög....stb. üzemelés káros hatásait. Ha esetleg van köztetek 150.000 Km-nél is többet futott Niro tulaj, kérem, hogy osszon meg 1-2 fontosabb tapasztalatot.
A lábad súlyától függően 6-7 liter. Bp-Hannover távolságon is 7 alatt maradt. Lehet vele előzni is, de a lomha / nem lomha kérdés attól függ mihez hasonlítod. Úgy gyorsul mint egy bármilyen másik másfél tonnás 140 lóerős autó. A gázreakciója elég lomha, de normál közlekedésnél nem zavaró. Olyasmi mint egy turbodízel míg át nem rakod sport fokozatba. Ott a gázreakció már élénkebb.
Városi autó a Niro, ez nem kérdés, de esetleg tudnátok tapasztalatokat írni autópáyás felhasználásról?
Pályás fogyasztás érdekel, illetve az, hogy mennyire lomha/nem lomha.
Ha jól sejtem (relative hoszabb, 150+km) autópályás utakon csak a benzin motor játszik.
130-as tempo-t feltételezve, 2 felnőtt 2 (10 év alatti) kisgyermek utassal; ilyen tempónál vélhetően hogy alakul a fogyasztás, illetve mennyire reagál/nem reagál előzésnél?
Tervben van (pályás) tesztvezetés is, csak előtte kíváncsi vagyok tulajdonosok tapasztalataira is.
Úgy tudom, a Niro benzinmotorja közvetlen befecskendezésű, azok pedig 80-100Ekm felett hajlamosak rá. Azt nem tudom, hogy a hibrid üzemmód mennyiben befolyásolja a dolgot.