Az autó melegen, és csak kizárólag üzemmelegen nem veszi az ötödik sebességet, illetve a hatodikat is csak nehezen. Visszafelé kapcsolásnál nincs semmi probléma. Álló helyzetben járó motorral szépen kapcsolható az összes fokozat. A hiba kizárólag hosszabb út megtétele után, meleg motornál jelentkezik, és úgy vettem észre, amikor a külső hőmérséklet is magas. 1,4 benzin, 95ló.
Tisztelt kollégák! Volt valakinek hasonló tapasztalata? Olvastam már gyári rossz kuplungról, nyomólapról, de ilyen, hogy egyszer jó, a forróságban meg rossz, ez több, mint rémes!
Köszönöm a kommenteket, ha valakinek van ötlete. Mi más hidegen, mint melegen? Szerintem itt van a kutya elásva! Különben az autó 3 éves, 28000km futással.
42e km-el Dániából behozott 2018 évjáratú 1,4 95 LE tapasztalataim 25e km után
Mindig figyelek a bemelegítésre és nagyobb terhelést csak akkor kap ha az olaj is meleg már. Nekem 10e km alatt kb. 5-6 decilitert kell az olajból utántöltenem (70% normál út - 100-105, 20% autópálya 130, 10% város - 50-55). Az olajszintet havonta ellenőrzöm, eddig Selenia KP PE 5W40-et használtam. Az a kevés ami elfogy inkább a pálya miatt van szerintem.
Fogyasztás: 6,3l átlag a 25 ezer km-en (a komputer 5,8-at ír - azaz 5dl-t csal), 100 és 110 között 6l, de pályán se megy 6,8 fölé átlagban. A fordulatszámra és az ehhez jól illő váltófokozatra mindig kell figyelni, mert különben nem lehet tartani a forgalom tempóját, és tényleg szereti a pörgetést a motor.
Már volt sokféle autóm, ez az első Fiat, eddig megvagyok vele elégedve.
Én erről a fórumról szerzett információk alapján szereltem fel a vonóhorgot,kötöttem be az elektronikát.Ha regisztrálsz kérdezni is tudsz.De van olasz fórum is,az is pörgősebb mint a "miénk"😭
A 🔧-ot viszont az itteni videoval ellentétben nem tudod "hagyományosan" eltüntetni,OBD kell.
1,6 Etorq motoros autómata váltós Fiatja van a feleségemnek.Már nem garanciális tavasz óta . A napokban megjelent a villáskulcs. A fékpedálnyomkodós metódussal nem tudtam eltüntetni a piktogrammot. OBD csatlakozón keresztül kellene talán? Kecskeméten,vagy a környéken van aki megmutatná? Köszönettel B.Róbert
Szeretném megkérdezni, hogy váltószoknyát cserélt-e már valaki? Kicsúszott a "bőr" az alsó rögzítő keretből. Hogy lehet leszedni a keretet? Mennyire lehet feszíteni, illetve hol kellene?
A napokban észrevettem,vagy eddig nem figyeltem,hogy az 5.,illetve a 6. sebességben gázadáskor és elvételnél a váltókar minimálisan előre-hátrabillen,mozog.
Az volna a kérdésem,hogy másnál is tapasztalható,ez a jelenség?
Rég járt erre valaki..de azért kérdezném Tőletek, hátha valaki tudja hogy:
2017-es Fiat Tipo 356 sedanom van, 1.6 e-TORQ motor..aut. váltóval.
megjelent a sárga villáskulcs..tehát nulláznom-resetelnem kéne a szervízciklust.
100 km-el ezelőtt cseréltem az olajat és a szűrőket… -Akkor még nem égett..most gyulladt ki..
( 13590 km, alatta 0 days felirat. )
A youtube-on van mindenféle okosság erről…de mégse sikerült valamiért..nemtudom..
gyújtás rá..gázpedál padlóig…fék ötször vagy hétszer…egy perc várakozás ..gyújtás le…megint egy perc várakozás..utána gyújtás vissza…és minden oké -nak kellett volna lennie…de nem ez történt.