Érdeklődnék, hogy megoldódott-e a probléma. Nekem egy pont ilyen korú és típusú Volvóm van teljesen ugyanezzel a problémával és a szervezzen én sem jutottam semmire. Ugyan ezt mondták, hogy a töltés és az akku is jó.
Egy olyan problemam van vele, hogy ha tovabb huzatom, szoval sport fokozatban hastnalom palyan, es lepem is jobban, akkor elöfordul hogy hibaüzenetet dob fel, Motor karbantartast kell vegezni altalaban 1max2 nap es eltünik magatol. Mi lehet ennek az oka? (Reggelente elsö inditasnal nem jar egyenletesen az elsö 15-20masodpercben) vezerles szakszetvozben volt cserelve, mindig minden 10ezer km kent szürök aloak 5w30 cserelve van az utobbi 2 napban megnött az atlagfogyasztasom kb 1,5-2 literrel.
Vadonat új, sosem használt Volvo S60 2011-2018 gyári alumínium tetőcsomagtartóm (cikkszám: 31454710) eladó. S60 Cross Country 2016-2018 modellekhez is jó.
Egy V60-ba keresek eladó D5204T2 motort. Lehetőleg jó állapotú, nem felújított, gyári kinézetű darab érdekelne. Megfelelne csak a fűzött motor hengerfejjel is.
Nekem ugyan más van, de valamelyest tudsz majd viszonyítani.
2014-es V60, 1.6 dízel. Nálam így alakul az utóbbi 24000 km, 19 hónap alatt (ennyi ideje van nálam). A felhasználást tekintve én a tipikus vegyes felhasználó vagyok, város is, pálya is, országút is.
Min: 4,96
Max: 6,63
Avg: 5,92
A tied jóval erősebb, automata is, nehezebb is, Amit ezek a kocsik nem szeretnek, az az elindulás. Ha abból sok van, akkor az igencsak meg tudja dobni a fogyasztást.
Szerintem menj még pár tankot és látni fogod, hogy mit szeret, mit nem. A 7,5-ben gondolom benne van az újdonság varázsa, oda-odalépés, próbálgatás, teljesen normális. Idővel ez beáll 6,5-7,0 liter közé, az teljesen normális. Emiatt egy percig se búsulj, élvezd a Volvózást és szeld a km-eket.
Sziasztok. Nemrég lettem tulajdonosa egy 2012es Volvo V60-nak, olyan kérdésem van, hogy ha 0-án van akkor is világít a tompított. Ha kozepallasban akkor csak a helyzet jelző de viszon miután leállítom és bezárom ugyanúgy égve marad. Erre nincs valami megoldás hogy 0 állásban csak a helyzet jelző égjen és leállítás után le is kapcsoljon? Válaszokat köszi.
Sziasztok. Egy 2014 es V60 as modellem van és olyan problémával küszködöm, hogy a hol megy , hol nem megy a ventillátor. Néha elindul magától, majd leáll, hallani hogy erölködik, van e esetleg valakinek hasonló tapasztalata? Köszi előre is
Én megpróbálnám külföldre eladni, ott nagyobb piaca van ezeknek. (már ha akarsz vele vesződni)
Vagy nyelni egyet, levinni az árát* a kapós szintre. Sajnos nálunk az állapotot megelőzi az árcédula. Mi sajnos nem arra vagyunk büszkék, hogy "nézd de
szép kocsit vettem", hanem "nézd, milyen olcsón vettem".
Egyébként vannak csodák, csak ki kell fogni és megfizetni. Barátom most adta el a dízel Avensis-ét, 2008-as kevesebb, mint 80e km-rel. Drágán adta, jó 1 évig hirdette is, aztán az első megnéző elvitte. Kb 4 éve vette 58e-rel.
A szüleinek egy Focus-a van, 4 éves, nincs benne 20e km.
Az én előző kocsimban 14 évesen volt 160e.
*sajnos így is olvad az ára, ami egyszer majd realizálódik. Vagy már olyan lent lesz, hogy azt mondod,hogy ennyiért már álljon itt. Vagy egy családtag használja inkább.
1,5 évesen nekem is 47.000 km van benne. Lehet itt álmodozni, csak nem érdemes. Halkan jegyzem meg, van egy BMW GT 530d is a családban, 9 évesen 170.000 tényleges km-el, nehogy azt hidd, hogy kapkodnak érte... :)
A 200e km tényleg semmi, főleg egy jó hírű autónak, motornak. És a 2.4D annak számít.
Én a gondot abban látom, hogy egy 8-10 éves dízelben nagy valószínűséggel nem annyi van.
Nálunk egyszerűen ritkaság egy 300e km feletti hirdetés. Jelenleg van 222 db XC90-es hirdetve, abból 26 db-ot hirdetnek 300e km feletti km-rel. Nekem nagyon sántít. De ha megnézel párat, akkor már pár darab után látni fogod, hogy "ebben nem csak ennyi van". Egyszerűen ordít némely kocsiról, hogy brutál módon megtekerték.
Egy autó szerelő barátom azt mondta ha nincs vissza tekerve az óra akkor egy 2,4 dízelnek a 200 ez km nem gond. A gond az lehet hogy ki és hogyan használta pl olajcsere elnyújtás stb. A volt sógorom úgy használta a régi dízel Toyotáját hogy minden fokozatot szinte tiltásig pörgette az olajat 30-35 ezernél cserélt mondván ezt így kell. Na mikor megadta magát a Toyota akkor mindenkinek elmesélte hogy milyen rosszak ás megbízhatatlanok a Toyoták ennyit erről .
Nálad a kényelem akkor a legfőbb szempont. Ebben az esetben viszont egy XC90 lesz a nyerő, abba nem nagyon lehet belekötni, ha kényelemről van szó. A V60 alacsonyabb, hisz más kategória.
A km-re sehol sincs garancia, max óvatos tudsz lenni és az első gyanús jelre hátat kell fordítani. Én minden esélyt megadtam a kocsinak, hogy megbukjon ez ügyben, de átment, így mertem belevágni. Az autót Hollandiából hozták, így nagyon megnéztem, hogy mit veszek:
- márkaszerviz által vezetett szervizkönyve volt
- átvizsgáltattam a Volvo Galériában (2 órán át nézték)
- megerősítették a km-t és a szervizkönyvben szereplő adatokat
- írtam a holland szerviznek, elküldtem a szervizkönyv fényképét, hogy ismerik-e a kocsit, valódiak-e az aláírások (pár órán belül visszaigazolták, hogy hozzájuk járt az autó és az ő aláírásuk van a könyvben)
Ezek után nem volt kérdés, hogy ha ilyen autót szeretnék, akkor bele kell vágni.
Megnéztem most a 4-5 millió közti XC90-eket és jót mosolyogtam a km-eken. 119000-267000 között vannak, átlag 8 évesek. Na most a V60-ban 4 évesen volt 180.000.
A fenntartási költségekkel nagy valószínűséggel igazad van kivéve a vezérlés szervizben rákérdeztem ott mondta a munka vezető 500 ezernél kell ránézni ha gond van előbb akkor úgy is hallani lehet a csörgést A hibridre vissza térve az vette el a kedvem hogy nincs szerviz 97000 km találtam egy szépet de mi a bizonyíték hogy nincs vissza tekerve. Azért szeretnék v60 ast kipróbálni hogy milyen mélyről kell kikászálódni pl kislányomnak civc-je van na az komoly erő próba mire kimászok belőle. Azt mondják hogy állítólag nehéz nehéz vissza szokni egy alacsonyabb autóban xc 90 et már vezettem elégé királyi az üléspozíció.A napelemről csak annyit ha van rá mód lehetőség bátran vágj bele ígérem nem fogod meg bánni. Most igen kedvező hitelek vannak rá úgy tudom 10 százalék önrész kell a többi teljesen kamatmentes tehát nem fizetsz villany számlát annak az árából törleszted a hitelt de azért nézz utána rendesen.