2db R17-es eredeti Isuzu alufelni gumizva eladó. Gumi is eredeti néhány kilométert futott csak, típusa: Bridgestone Dueler H/T (4 évszakos, gyárilag ezzel jött ki). Ez egyébként a 2012-2016 évjáratú D-max eredeti gyári felnije és gumija!
Van még ezenkívül egy vadonat új, soha nem használt 16 colos lemezfelnire szerelt pótkerék is, szintén D-maxhoz.
Nálam még nem jelentkezett ez a probléma,de olvastam/hallottam róla. A te autód milyen évjáratú,és mennyi km van benne? Csak azért kérdezem,hogy ez jellemzően mikor jön elő(persze átlag felhasználás mellett)?
Kedves ISUZU D-MAX sorstársaim. Sajnos a sokat emlegetett fékbetét és féktárcsa probléma engem is utólért. A szerviz persze elhajtott, hogy a fékbetétek lekoptak ezért nem lehet szó garanciáról (és azt is tagadják, hogy ez gyakori probléma lenne). Pedig pont az a problémám, hogy extra terhelés vagy gyakori nagy sebességről blokkolóra fékezések nélkül ez nem normális elhasználódás. Várom az esetleges információkat a tapasztalatokról és ha másnak is van fennálló problémája akár közösen is felléphetünk ebben az ügyben.
2015 D-max-om műszerfalán egyszerre világit a 4wdcheck és az ESP! Érezhető rendellenesség nincs... Próbálgattam amit ausztál fórumokon olvastam, de semmi.... Esetleg találkozott már vki ilyennel?
Ma voltam szervízbe ahol a számítógép rá csatlakozása után megállapították hogy rossz az egyik injektor és a Motorolaj szint a maximum x értéknél volt. Kb 4 litert engedtek le hogy haza tudjak menni gondolkodni. 6 éves az autó 170 ezer van benne. Kb 1 milla a 4 injektor csere. Baromi boldog vagyok 😳😳
Szia! Ami alap dolog szerintem, hogy meg kell nézni a porlasztók kompenzációs értékeit, turbo olajhozam, tűzkarika, egr szelep. Ezek a dolgok okozhatnak a hengerben tökéletlen égést, ami a részecskeszürő gyakori regenerációhoz vezet. A hiba kijavítása után DPF savazás, DPF adaptiv értékek visszaálítása szükséges, és a nyomásérzékelő ujratanitása,végűl ha fel van szaporodva az olaj, akkor annak a cseréje is szükségessé válik.
Sziasztok! Kb 3 hónapja vettem egy 2012 es d-max ot. Minden nagyon szuper, viszont tegnap óta észleltem hogy a részecskeszűrő regenerálás sűrűbben következik be. 150 - 200 km helyett 75 - 85 km enként. Esetleg van e valami ötletetek hogy mit tedjek. Előre is köszi!
Sziasztok!
Kb. 2 hópappal ezelőtt vásároltam egy 4,5 éves 100.000 km.-el egy D-max,-ot.
Sajnos a mai nap a bal hátsó kerék elszabadult, lelazultak és elszabadultak az anyák 2db. Csavar eltört. Szerencsém volt hogy nem történt baleset, a bal sárvédő erősen meghajlott, megsérült.
Miután a másik hátsó keréknél ellenőriztem a csavarokat ott is 2 db. Igen laza volt. Az alufelni 6 db. Csavarral van rögzítve, a csavarok kb. 12 mm hosszan vannak az anyába, talán rövidek a gyári csavarok?
Hogy lehet hogy egy terepjárónak elszabsdul a kereke, eddig csak aszfalton használtam kb. 5000 km. tettem meg vele.
Valakinek van tapasztalata?
Szia! Kiirásal semmire nem jutottam(az ECU tartalom kicsit egyedi állítólag) de a DPD problémák porlasztó cserékkel megoldodnak, a kompenzációs értékük rávilágit a részleges kopásukra ami a töblet üzemanyagtól telikormolja a DPD szürőt. A kiírást még nem adtam fel.
ISUZU D-MAX 1.9 Gyári Féktárcsa:Annyiból jobb a 2.5-nél,hogy több hűtőcsatorna van kialakítva a felületén ,jobban leadja a hőt ezzel küszöbölik ki a tárcsa gyors elvetemedését,ami a kormány rázásához vezet erős fékezésnél.Akit érdekel írjon.
Az isuzu szervizben van lehetőség ECU (motor vezérlő frissitésre) és automata vàltó vezérlőegység frissitésre,rengeteg vezérlési logikàt vàltoztattak ami a motor csendesebb jàràsàt,és a vàltò simàbb vàltàsàt eredményezi,ezen kivűl lehet kérni egy manuàlis DPD (részecskeszürő) égetést ami igencsak meghosszabbitja a regeneràciók közti ciklusokat.Van lehetőség a kerék méretének a felprogramozàsàra is és a km óra màr nem is csal.Legalàbbis Cegléden van rà lehetőség.A féktàrcsa problémàt is elég rugalmasan megoldjàk nem kell vàrni napokat,és a garanciàn túli autókra van olcsóbb alternatíva.
Sziasztok! Nincs 2 éves a D-Max, 51 ekm van benne és a 3. féktárcsa garnitúra ment tönkre az autóban. Erős fékezésnél, 100 km/h felett rettenetesen ráz, majd' kitépi a kormányt a vezető kezéből. Most esedékes a következő csere, amit az importőrnek kell engedélyeznie. Az előző cserénél 2017. novemberétől 2018. januárig végezték a papírmunkát, miközben a FÉK!!! hibás. Látható, hogy nem vagyunk ezzel egyedül és tervezési / szériahibáról lehet szó - ezt viszont az importőr elutasítja, ahogy ezt a szervizben tapasztaljuk a javítással kapcsolatban.
Akinek van ezzel tapasztalata, jelezzen vissza, mert a rendszeres fékhibával nem lehet szórakozni. A gyártóval / importőrrel szemben pedig csak akkor lehet érdemben fellépni, ha több, szervizkönyvvel bizonyított, azonos típusú hibát tudunk felmutatni.
Szia! Valóban megvan a kormányremegés, 110 felettről lassítva.
Nincs összefüggésben a gumival, beállított futóművel, kiegyensúlyozott, ütés mentes fel nikkel, hibátlan féktárcsákkal is csinálja. Egy hozzáértő szerint az autó nagy tömege okozza.