Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Demcar Creative Commons License 2024.01.02 0 0 4

Sziasztok.

Nekem egy olyan probléma merült fel, már régebb óta tavaly télen is tapasztaltam, hogy hidegebb idóben nem startol elsőre az autó(renault thalia 1.2 16V 2009).

Amit csak lehetett már mindent elkövettem, de semmi változás , gyujtótekercs csere, főtengely jeladó csere semmi, gyertya csere semmi, gyujtókábel csere semmi, üzemanyag szivattyú csere semmi, szivótorok hómérséklet szenzor semmi. Minden mért adat diagnosztikán rendbevan. Hibakódot nem ir. Szelephézagok ujraállítása nem segitett, kompresszió mérés a nyomások rendbevannak. Fojtószelepet kicseréltem semmi változás. Ha bemelegedik tökéletesen megy a kocsi, pöccre indul. Tanácstalan vagyok, már az injektorokat is teszteltem, mind a négy tökéletesen porlaszt. Esetleg volt már valakinek ilyen hiba? 

Előre is köszönöm a segìtséget. 

Ja a kocsin csak 72ezer kilóméter van.

doki850202 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 3

Igen meg kellene. Aki nézte a differenciálművet mondta de nem biztos benne.Szétszedetni a bizonytalanért pedig nem szeretném. Egyszer kiderül mi az ha annyit romlik.

Celtis Creative Commons License 2019.11.05 0 0 2

Írtad is, csak átsiklottam felette.

Ha ennyire hangos, akkor egy hozzáértő szerelőnek a hang alajpán meg kéne mondania, hogy mi az.

 

Előzmény: doki850202 (1)
doki850202 Creative Commons License 2019.11.04 0 0 1

Szia. Igen gondoltam rá én is. Megcseréltem őket de maradt a probléma :( Köszönöm az ötletet! 

Celtis Creative Commons License 2019.11.03 0 0 0

Abroncs?

Próbából tegyél rá másik kerekeket vagy tedd előre a hátsókat.

Előzmény: doki850202 (-)
doki850202 Creative Commons License 2019.11.02 0 0 topiknyitó

Sziasztok!

 

Köszönöm hogy köreitekben lehetek.

Elég bosszantó és számomra eddig rejtélyes problémám akadt a Cliok csúnyácska változatával egy 1.2 16V 2006 novemberi Thaliával. Tisztelettel kérném segítségeteket!

 

KB fél éve kezdtem tapasztalni halkan, hogy 50-60 km/h sebességnél ( halkan máskor is itt viszont intenzíven) balos kanyarban de ha csak balra sávot váltok is a jobb eleje felől véleményem szerint a kerekek forgása miatt ritmikus hangot hallok. Olyasmit mint amikor egy féltengely kopott.

Először a szilentekre gondoltam, melyeket kicseréltem, a stabilizátor rúd szilentjeivel együtt. A hang maradt. Utána a csapágyra gondoltam bár a hang nem búgó hang és a kerekek nem lógtak felemelve hangot nem nagyon adtak. Egye fene 250000km után gondoltam ártani biztosan nem fog kicseréltem őket mind a két oldalon. (nem ütve préselve). A hang maradt. Viszont egyre nagyobb lett. Észrevettem, hogy alátekert kormánynál jobb oldalról ropog időnként ami féltengelyre utal. Kicseréltem aminek köszönhetően a ropogás elmúlt, de az eredeti hang megmaradt. A szerelés alatt láttam a betétek és féktárcsa hibályát amire ráfért a csere.Bíztam benne hogy a tárcsa vetemedése okozza esetleg a hibát, hogy terheléskor jobban üti a betéteket mint az előírt. Teljes fékrendszer csere elől hátul. Sajnos a hiba maradt. Szeretném ha tudnátok, hogy talpasok és kormányösszekötő gömbfejek valamint válltóolaj gyári olajjal egy évvel ezelőtt megtörtént. Futóműbeállítás történt.

Megjegyezném, hogy amikor a hangot hallom ami már erőteljesen zavaró rádió mellett is akkor a kormánykeréken és a pedálokon gyengén de remegés érezhető a hang ritmusának megfelelően. Gondoltam a gumi hibájára is emiatt két hátsó előre elsők hátra de a hang akkor se szűnt meg :(

Toronycsapágy szerintem nem adhatja. Az eredeti még. Viszont a kocsi lenyomása után nem rugózik hanem azonnal ahogy kell visszaáll. Emiatt úgy érzem nem t.csapágy és nem esetlegesen a lengéscsillapító.

Kérlek titeket ha van tippetek írjátok meg nekem.Van egy illető aki a hajtóműt mondja hogy az cserés viszont megemelve átnézve azt mondta nem biztos benne.

Segítségeteket előre is nagyon Köszönöm!

Sziasztok

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!