Keresés

Részletes keresés

ohlhorn Creative Commons License 2024.04.28 0 0 21

Van egy 2014 és Zoe q210 autóm, jött a hiba, hó "Check electrik System", mindenki azt mondta, hogy akksi csere, kicsereltem az aksit a hiba maradt. Mi lehet az aksit kívül a hiba oka?

SoosBalazs Creative Commons License 2024.01.17 0 0 20

Sziasztok. Most keresünk városi elektromos kisautót. A 2014-2016 közötti Zoe-ra jutott a választásunk.

Szeretnék egy kis segítséget kapni, hogy milyen dolgokat érdemes megnézni vásárlásnál.

Valamint az is érdekelne, hogy valóban akkora probléma a csapágycsere adott esetben? Ez mennyire jellemző?

Esetleg ti inkább vennétek egy picivel nagyobb futásteljesítményű R240-et amiben 2019-ben cseréltek már motort?

Előre is köszi a válaszokat!

vzsolt70 Creative Commons License 2022.06.15 0 0 19

Ha csatlakozik a Renault szerverhez, akkor nem jelent gondot.

Előzmény: gromer (17)
gromer Creative Commons License 2022.06.10 0 0 18

Annyit hozzátennék még, hogy vásárlás előtt alvázszám alapján lekérdeztem a Renault-tól és azt írták németországi autó és az akkuja nem bérelten került a tulajdonoshoz. 

gromer Creative Commons License 2022.06.10 0 0 17

Sziasztok!
Új zoe-s vagyok. 2015 22kW.  Mekkora gond ha a SIM ID sor üres. Ezek ellenére azt írja ki, hogy csatlakoztatva. 

Most olvastam egy cikket és aggódom. Az autó 2019 óta fut itthon és múlt hónapban volt a Schiller szervizben elvégezve az aktuális szerviz.

Szeretném távolról app-on elérni az autót de így nem fog menni ugye? Van valami megoldás?

vzsolt70 Creative Commons License 2022.05.26 0 0 16

A Zoe érzékeny a Fi relére, főleg a Q210-es. Továbbra is 1 fázison próbáltad otthon a töltést?

Előzmény: Tarziola81 (15)
Tarziola81 Creative Commons License 2022.05.14 0 0 15

Sziasztok, mivel a munkahelyen azonnal felveszi a töltést a saját töltőmmel, így az otthoni hálózat változtatásában keresem a hibát. Azt tudom, hogy annyi változott, hogy az 1 fázisos fi Type A fi relét 3 fázisos Type AC-ra cserélték. Én itt keresném a hibát, de lehet olyan, hogy a Zoe ezt a különbséget le tudja tesztelni? Nem veri le a fi relét.

illetve van még 1 dolog, az pedig a betáp. Nem azonos 1 fázis jön be, egy másik lett bekötve ugyanarra a belső hálózatra kintről.

véleményetek?

Ha a fi relé, akkor mi lehet rá a magyarázat, mert a kivitelező annyit mondott, ha nincsblenyomva, akkor zárt állapotban van és nem oszt vagy szoroz, hogy milyen típus.

Tarziola81 Creative Commons License 2022.05.13 0 0 14

Sziasztok. 2014.12 22kw Renault zoe nagyon szépen töltött otthon és minden utcai töltőről. Bevezették a 3 fázist, de még a belső rendszert gyorsan csak egy fázisra kötötték és csak sokszori próbálkozásra (kb5) vette fel a töltést. Majd a ház biztosítéktáblájában elosztották a 3 fázist. Azóta sem 240-ről sem 400v-ról nem tölt.

Bedugomom a töltőtt, ellenőriz, elindulna a töltés, de rögtön pirosan villog.

kiolvastam a hibakódokat, de törölni nem tudom és így nem tudom, hogy mind friss-e.

Én a földelés vagy a nilla hibára gyanakszom. Illetve annyi, hogy a töltőn azt látom, 220-as módban, hogy mielőtt elkezdené a töltést felugrik a fesz 400V-ra egy tizedmásodpercre.

 

Query Battery Connection Box[BCB] (Renault ID:2093)


Sending initialisation sequence


ELM initialization ...


Sending start tester session sequence

Initialisation [793.7e01.0]

Initialisation [793.5081.0]

Initialisation [793.50c0.0]


Sending start DTCs sequence


*** DTC0671F5 (P071F5) ***
Neutral current regulation
Negative Loop Error
Flags:confirmedDtc, faildSinceClear

*** DTC064819 (P04819) ***
Mains leakage
circuit current above threshold
Flags:confirmedDtc, faildSinceClear

*** DTC06631B (P0631B) ***
Mains ground
circuit resistance above threshold
Flags:tstFailThisOp, confirmedDtc, faildSinceClear

*** DTC066C73 (P06C73) ***
Mains neutral/phase3
actuator stuck closed
Flags:tstNtCpl

*** DTC069024 (P09024) ***
signal stuck high
Flags:confirmedDtc, faildSinceClear

*** DTC0671F5 (P071F5) ***
Neutral current regulation
Negative Loop Error
Flags:confirmedDtc, faildSinceClear

*** DTC064819 (P04819) ***
Mains leakage
circuit current above threshold
Flags:confirmedDtc, faildSinceClear

*** DTC06631B (P0631B) ***
Mains ground
circuit resistance above threshold
Flags:tstFailThisOp, confirmedDtc, faildSinceClear

*** DTC069024 (P09024) ***
signal stuck high
Flags:confirmedDtc, faildSinceClear

vzsolt70 Creative Commons License 2022.05.03 0 0 13

A jobb oldali tükörben van a hőfok érzékelő, az adta meg magát.

Előzmény: Islander70 (12)
Islander70 Creative Commons License 2022.04.29 0 0 12

Juj hőmérséklet.Bocsánat….

Islander70 Creative Commons License 2022.04.29 0 0 11

Sziasztok.
Új tulajdonosként,olyan problémával szembesültem,hogy a külső hőmérséglet -2 fok az autó szerint pedig 20 fok van egyébként.3 fok fölé nem is hajlandó menni.Valaki tapasztalt már ilyet?Köszönöm előre is

vzsolt70 Creative Commons License 2022.04.07 0 0 10

Rendben van, ne aggód túl. Az akkumulátor tulajdon jogát érdemes vásárlás előtt lekérdezni alvázszám alapján a Renault Hungaria-nál.

Előzmény: Mindful (9)
Mindful Creative Commons License 2022.03.14 0 0 9

Sziasztok, zoe-t vásarolok, és kicsit elbizonytalanodtam. az auto olaszorszagbol valo, és kicsit furcsa a kpmn-nel kiallitot jarmu adatlap. Motor treljesiymrnyhez 43 kW van megjelolve, ami R90-eshez sehogy sem passzol. Toltesi teljestmenynek sem jo, es igazabol 68-nak kellene lennie. A masik problemam a motorsza, ami 5AQ60-al van jelolve, illetve megjegzeskent hogy nem olvashato termeszeres elgasznalodas miatt. Egyebkent az auto friss magyar muszaki vizsgaval rendelkezik, rendszama még nincs. Ezek igy rendben vannak, es csak en aggodalmakodom tul a dolgot? Hol talalhato a motorszam egyebkent?

 

vzsolt70 Creative Commons License 2021.11.25 0 0 8

A hibakódot bármelyik Renault szerviz kiolvassa.

Előzmény: Joe_65 (7)
Joe_65 Creative Commons License 2021.11.09 0 0 7

Sziasztok, tudtok valahol Zoe bontót? Esetleg valakit tudtok, aki ügyesen olvas ki hibakódot? köszi

KeriL Creative Commons License 2021.10.19 0 1 6

Bár gondolom későn válaszolok, de hátha másnak hasznára válik.

Villanyautóknál kötelező tartozék az első ülés és ha lehet a kormányfűtés.

Ha utasokat is szoktál szállítani akkor a hátsó üléseknél is nagyon praktikus.

 

Ugyanis az ülésfűtés fogyasztása elenyésző, nem befolyásolja egyáltalán a hatótávot.

Bár az ablak párásodás miatt nem lehet teljesen lekapcsolni a kabinfűtést, de jelentősen alacsonyabbra állítva is komfortos marad az autó, és az már jelentkezik hatótávban.

 

Tehát a kereskedő nem akart rosszat neked, már csak később az eladhatóságnál is fontos extra ez, ugyan úgy, ahogy szerintem a CCS töltő csatlakozót sem szabad kihagyni, akkor sem, ha alapból nem tervezed használni.

 

Könnyűfém felni, nagy kijelző, metál fényezés, meg bőr ülés, mátrix LED ez mind úri huncutság, de az ülésfűtés tényleg hasznos....és kellemes is :)

Előzmény: Cinque (3)
tiszuka69 Creative Commons License 2021.09.05 0 1 5

Három hete az vagyok, remélem nem bánom meg:-)

Előzmény: avocsek (-)
vzsolt70 Creative Commons License 2021.08.26 0 0 4

Komfort szempontjából kényelmes, és a komfortos dolgokat nagyon könnyű megszokni. Illetve a későbbi eladásnál is nagyobb eséllyel választanak egy jobban felszeret autót, mint egy kevésbé felszereltet.

A hőszivattyú gyorsan és hatásosan felfűti az autót, főleg ha már álló helyzetben előfűtesz. Én ilyenkor nem is szoktam használni az ülés és kormány fűtést.

Előzmény: Cinque (3)
Cinque Creative Commons License 2021.08.11 0 0 3

Új Zoe rendelése előtt állok. A kereskedő energetikai indokokkkal rá akar beszélni a jelenleg 120 EFt-os "téli csomagra": ülés- és kormányfűtés  + nappabőr kormány. Az előfűtés lehetősége miatt ez valószínűleg felesleges.? Az 52 kWh-s akku nyújt elég tartalékot ennek az alkalmazására. Menetközben elég hatásos a hőszivattyús fűtés? Vagy szükséges az ülésfűtés? Van valakinek véleménye, tanácsa?

vzsolt70 Creative Commons License 2020.09.30 0 0 2

Mit értesz azon, hogy egyedi? A Q motorral szerelteket lehet AC 43kW-os töltővel tölteni, míg az R motorral szerelteket "csak" AC 22 kW-al.

Előzmény: Almásháza (1)
Almásháza Creative Commons License 2020.01.26 0 0 1

> Renault Zoe

 

Az egyedi 44kW-os AC töltésről van valakinek részletes leírása, hogy pontosan miként működik (vagy működött, mert talán már beszüntették ezt az opciót)?

avocsek Creative Commons License 2020.01.23 0 1 topiknyitó

Renault Zoe tulajdonosok ide!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!