Van egy 2014 és Zoe q210 autóm, jött a hiba, hó "Check electrik System", mindenki azt mondta, hogy akksi csere, kicsereltem az aksit a hiba maradt. Mi lehet az aksit kívül a hiba oka?
Annyit hozzátennék még, hogy vásárlás előtt alvázszám alapján lekérdeztem a Renault-tól és azt írták németországi autó és az akkuja nem bérelten került a tulajdonoshoz.
Sziasztok, mivel a munkahelyen azonnal felveszi a töltést a saját töltőmmel, így az otthoni hálózat változtatásában keresem a hibát. Azt tudom, hogy annyi változott, hogy az 1 fázisos fi Type A fi relét 3 fázisos Type AC-ra cserélték. Én itt keresném a hibát, de lehet olyan, hogy a Zoe ezt a különbséget le tudja tesztelni? Nem veri le a fi relét.
illetve van még 1 dolog, az pedig a betáp. Nem azonos 1 fázis jön be, egy másik lett bekötve ugyanarra a belső hálózatra kintről.
véleményetek?
Ha a fi relé, akkor mi lehet rá a magyarázat, mert a kivitelező annyit mondott, ha nincsblenyomva, akkor zárt állapotban van és nem oszt vagy szoroz, hogy milyen típus.
Sziasztok. 2014.12 22kw Renault zoe nagyon szépen töltött otthon és minden utcai töltőről. Bevezették a 3 fázist, de még a belső rendszert gyorsan csak egy fázisra kötötték és csak sokszori próbálkozásra (kb5) vette fel a töltést. Majd a ház biztosítéktáblájában elosztották a 3 fázist. Azóta sem 240-ről sem 400v-ról nem tölt.
Bedugomom a töltőtt, ellenőriz, elindulna a töltés, de rögtön pirosan villog.
kiolvastam a hibakódokat, de törölni nem tudom és így nem tudom, hogy mind friss-e.
Én a földelés vagy a nilla hibára gyanakszom. Illetve annyi, hogy a töltőn azt látom, 220-as módban, hogy mielőtt elkezdené a töltést felugrik a fesz 400V-ra egy tizedmásodpercre.
Sziasztok. Új tulajdonosként,olyan problémával szembesültem,hogy a külső hőmérséglet -2 fok az autó szerint pedig 20 fok van egyébként.3 fok fölé nem is hajlandó menni.Valaki tapasztalt már ilyet?Köszönöm előre is
Sziasztok, zoe-t vásarolok, és kicsit elbizonytalanodtam. az auto olaszorszagbol valo, és kicsit furcsa a kpmn-nel kiallitot jarmu adatlap. Motor treljesiymrnyhez 43 kW van megjelolve, ami R90-eshez sehogy sem passzol. Toltesi teljestmenynek sem jo, es igazabol 68-nak kellene lennie. A masik problemam a motorsza, ami 5AQ60-al van jelolve, illetve megjegzeskent hogy nem olvashato termeszeres elgasznalodas miatt. Egyebkent az auto friss magyar muszaki vizsgaval rendelkezik, rendszama még nincs. Ezek igy rendben vannak, es csak en aggodalmakodom tul a dolgot? Hol talalhato a motorszam egyebkent?
Bár gondolom későn válaszolok, de hátha másnak hasznára válik.
Villanyautóknál kötelező tartozék az első ülés és ha lehet a kormányfűtés.
Ha utasokat is szoktál szállítani akkor a hátsó üléseknél is nagyon praktikus.
Ugyanis az ülésfűtés fogyasztása elenyésző, nem befolyásolja egyáltalán a hatótávot.
Bár az ablak párásodás miatt nem lehet teljesen lekapcsolni a kabinfűtést, de jelentősen alacsonyabbra állítva is komfortos marad az autó, és az már jelentkezik hatótávban.
Tehát a kereskedő nem akart rosszat neked, már csak később az eladhatóságnál is fontos extra ez, ugyan úgy, ahogy szerintem a CCS töltő csatlakozót sem szabad kihagyni, akkor sem, ha alapból nem tervezed használni.
Könnyűfém felni, nagy kijelző, metál fényezés, meg bőr ülés, mátrix LED ez mind úri huncutság, de az ülésfűtés tényleg hasznos....és kellemes is :)
Komfort szempontjából kényelmes, és a komfortos dolgokat nagyon könnyű megszokni. Illetve a későbbi eladásnál is nagyobb eséllyel választanak egy jobban felszeret autót, mint egy kevésbé felszereltet.
A hőszivattyú gyorsan és hatásosan felfűti az autót, főleg ha már álló helyzetben előfűtesz. Én ilyenkor nem is szoktam használni az ülés és kormány fűtést.
Új Zoe rendelése előtt állok. A kereskedő energetikai indokokkkal rá akar beszélni a jelenleg 120 EFt-os "téli csomagra": ülés- és kormányfűtés + nappabőr kormány. Az előfűtés lehetősége miatt ez valószínűleg felesleges.? Az 52 kWh-s akku nyújt elég tartalékot ennek az alkalmazására. Menetközben elég hatásos a hőszivattyús fűtés? Vagy szükséges az ülésfűtés? Van valakinek véleménye, tanácsa?
Az egyedi 44kW-os AC töltésről van valakinek részletes leírása, hogy pontosan miként működik (vagy működött, mert talán már beszüntették ezt az opciót)?