Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dave_dömper Creative Commons License 2023.06.03 0 0 1

Nme feltétlenül típushiba. Nekünk ugyancsak dCi, turbós (2,2 -sesLagunánk) volt (már rég eladtuk) és

nagyon addig is nagyon "városias módban" használtuk. kb 17 év alatt mindössze 80 ezer ment bele.

Amikor bexart a kupplun - szerkezet (ugyancsak a kettős tömegűű lenfkrék, elvittem a megszokott szerelőhöz, aki csak azon csdálkozott, hogy ilyen kevés km-használatnál nég nem látott ennyire gajra

ment szerkezetet, de "megnyugtatott" azzal, hogy a nagy)obb teljesítményű dízelek (többek között az Opeleknél és VW-knél is (tapasztalása szerint) gyakran fordult már elő ilyesmi, hasoló betegségekkel kerültek hozzá, ezzel küszködtek..Végül is az egyetlen megnyugtató megoldást választottuk, eladtuk. Megszabadultunk tőle, mert ez felettébb allattomos hiba. Ha nem veszed észre ideje-korán a kísérő jelenségeit, totál gajra vághatja a komplett motort - hajtóművet és akkor mehet a roncstelepre, mert

ennek a javítása több - sokszázezer forint, miután a szerkezet nem javatható, csak komplett cserével.

Nem vártuk meg, amíg ez bekövetkezik. Tehát ne vedd félválról. Kérd ki valaki, megbízható szagember véleményét, aki nem feltétlenül abban érdekelt, hogy minél többet tartózkodjon a kocsi a szervízében,

mert ez igen-igen fájni fog a pénztárcádnak.

Előzmény: Kaszika0326 (-)
Kaszika0326 Creative Commons License 2023.06.03 0 0 0

Sziasztok! Van egy 2.0 dci 150 lovasom, nem rég lett cserélve a kettőstömegű. A napokban egy induláskor leállt és azóta indítási kísérletnél teker kb 5mp szünet kb 2 mp újra teker.... Nem kommunikál. A hűtő ventilátor azonnal indul amint a saru felkerül az aksira. Ha valakinek van ötlete azt nagyon megköszönném!

Kaszika0326 Creative Commons License 2023.06.03 0 0 topiknyitó

Egy 15 év és 270.000 km alatt hűséges Megane tulaja vagyok, aki szeretné megtudni mi lehet a járgánnyal.  

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!