desplaca Creative Commons License 2010.06.21 0 0 1333
Szia!

Az általad írt szállodában biztosan minden rendben volt és el is hiszem hogy remek háziasszony vagy de a Ruspinában sajnos nem voltak rendben az általam írt problémák.
Ezt akár fényképekkel is alá tudom támasztani.
A felvágott nálunk is csak 1 féle volt.
A kajánál és az italoknál viszont tényleg állandó volt a sorban állás,hol kaja nem volt,hol tányér,hol pedig evőeszköz vagy pohár hiányzott az étkezéshez.
Persze lehet,sőőt bízom is benne hogy főszezonban jobban oda figyelnek az ilyenekre!
De ha elöszezonban ahol elméletileg kevesebb a vendég ilyen problémák merülnek fel akkor mi lesz ha teltházzal fogy üzemelni a szálloda??????
Az utazási irodában én 8 nap 7 éjszakára fizettem be mint mások is.ami pontosan azt jelenti számomra hogy 8x24 óra!És nem pedig 6x24!!!ugyan ezért az árért!
természetesen benne van a szerződésben amit te is írtál hogy az elsö és az utolsó nap az utazásé de akkor ne úgy adják el az utat hogy 8 nap,hanem csak 6 nap!
ezt úgy hívják hogy reklám fogás ahol az utasokat megtévesztik,és károsítják is!
Mert ha úgy hirdetnék az utat hogy 6 nap +2 az utazás akkor egy szavunk se lenne de igy becsapva érezzük magunkat a késői indulás és a zöldhajnali visszaindulás miatt!
Az lehet hogy semmit sem érünk el a persekedésel de az már biztos hogy a fogyasztóvédelemnek sikerült felkelteni a figyelmét:D
Aztán majd kiderül mi lessz belöle...vesztenivalónk már nincs:D

üdv...Laca


Előzmény: kvalcsi (1331)