payagyerek Creative Commons License 2010.07.11 0 0 21539
Sziasztok!

Új vagyok ezen a fórumon. Most is csak a kényszer hozott ide.
Lenne 1 problémám és egyúttal kérdésem is:

2 és fél éve van a vodafonnál, internet előfizetésem. Januárban vettem 1 dell netbook-ot, egyúttal meghosszabbítottam az előfizetésem. Jelenleg a 4GB-os csomagban vagyok.
Eddig semmi gondom nem volt. Mindig belefértem a korlátba.
Most azonban, 2 hónapja, úgy érzem, hogy keményen átvágnak.
Ugyanis:
Már az előző hónapban is (kb. félidőben) sebességkorlát alá estem. Holott nem töltök le Mp3-at, filmeket. (Lehetetlen is lenne.)
Ezt még lenyeltem. Azonban ma küldtek 1 SMS-t, miszerint elértem a 3,5GB-ot. (4-nél korlát.)
Igenám, de az előző hónapból tanulván, beállítottam a mobil connect lite mérőjét a számlázási fordulónapra. Ez 26.-a. Így egyszerűen ellenőrzés alatt tarthattam a forgalmamat, miszerint a számlálóm 355MB-ot mutat, 2 hét alatt.

Namost:
A számláló program szerint eddig 355M forgalmam volt, de a voda központ szerint 3,5G.
EZ 10×-ES TÚLSZÁMLÁLÁS!

Tudni kell a dologról, hogy csak a vodafon connect programon keresztül netezek. Miért tenném másképp?
Avval tisztában vagyok, hogy a program picit tévedhet. Engedékeny leszek. Legyen 50%, de lehet akár 100% tévedés is.
Na de 1000% már semmiképp! Ugyanis joggal feltételezem, hogy épp azért van a számláló program, hogy irányadóként szolgáljon.

Netezési szokásaim:
1-2 itteni fórum aktív részvétele, meg hébe-hóba 1-2 más oldal megnézése. Semmi agresszív letöltés. (Ezzel nem is lehet.)
Pláne engem igazol, hogy a 2 és fél év net-előfizetésem alatt, épp nyáron szaladna el velem a ló, mikoris inkább kint bohóckodik az ember a szabadban.

Összegzésképp:
Eddig elégedett voltam a vodafonnal. (Sok éve van 3 telefon-előfizetésem, meg a net.)
Azonban most csalódtam. Ez elég gennyes viselkedés a vodafon részéről.

A kérdés:
Tapasztalt már valaki ilyen átvágást?

bocs a hosszúért