:))))
Kedves gondolat, hogy jogod van reklamálni.
Na igen, azt megteheted. Nagyívben tesznek rá....sajnos.
Kérj egy részletes kapcsolódási listát, amin rajta van a fel-lekapcsolódás a hálózatról, és az adott session adatforgalma.
Ennél részletesebb infót nem adnak ki.
"Ellenőrizheti az átvitt adatmennyiséget és a kapcsolat időtartamát."
Nyilván....:D :D :D
Sajnos mi csak fizethetünk, és majd lesz valahogy.
Ha nagyon bunkók, akkor a velük törént sokadik egyeztets után mehetsz csak a fogyasztóvédelemhez, és/vagy pereled őket.
Sehogy nem jársz jól...Nekik lesz igazuk, ha megszakadsz, akkor is.
Írjál az ügyfélszolgálatnak, legyen nyoma a reklamációdnak. Ha kell, akkor minden idióta válasz után írj újabb reklamációt.
Ők nem unják meg, sok náluk a droid aki válaszolni fog...
Egy kalappal! :)