Sziasztok.Tegnapi nap egy amerikai autót vittünk vizsgára Veszprémbe,és szem/fül tanuja voltam egy minősitésnek,illetve egy párbeszédnek.
Sok tanulsággal szolgál-legalább is nekem-és ilyenekből látszik,mennyire megosztott,nem egységes,söt egymással is ellenséges,megosztott a magyar veterános vizsga,tipikus magyar.
Egy "ot"rendszámos,kivülről gyönyörű német autót vittek vizsgára,azt hiszem eladták.Mondjuk,abszolut hülye,érthetetlen szabály tul ajváltásnál új miősités,hiszen az autó tulajdonosa..nem maga az autó változik.
Az autót vagy 1 óráig vizsgálták,a minősitő 2 tagja rendben,a 3. tagja viszont rossznak találta.Azt mondták a tulajnak,hogy a gk padlólemeze cserélve lett,és nincsen benne a gyári bordázat.
A tulaj elmondta,hogy 1 éve ugyanitt,ugyanez a bizotság elött,ugyanezzel a padlólemezzel volt itt a gk,akkor a bizottság mindent megfelelőnek talált.
Kérte,hogy nézzék vissza az akkori fényképeket,bizonyitékként,az akkori állapot semmit sem változott.Hosszas tanakodás után arra jutottak(illetve csak egy személy),hogy hibáztak az 1 évvel ezelőtti minősitő.Nem értett hozzá.
A padlólemezt ugyan lehet-söt egy 40-50 éves autónál cserélni kell/lehet-de a gyári bordákat bele kellett volna rakni.
Szóval,a bizottság tagjai egymást is minősitik,nem csak az autókat.
Ha igy nézzük jó,ha úgy,akkor nem jó.
Kérdezte a tulaj,hogy akkor irásban változott a minősités rendszere?
Nem,nem,csak szigorúbban vesszük..szólt a válasz.
Érdemes fellebbezni?..kérdezte már egy megbizott.
Nem,mert mi fogjuk azt is elbirálni..Szólt a válasz.
Mondjuk,a mi autónk is megbukott teljesen más indokok miatt,de az a tapasztalat,hogy az elvileg egységes minősités helyet jelenleg magyarországon teljes fejetlenség uralkodik itt is.(((