Qkorica
2010.07.26
|
|
0 0
33252
|
Dehogy trollba, Salzburgba megyek...
Érdekes
Igaz, nem én találom itt fel a kanálban a mélyedést, de azért lassan mondom, hogy te is értsed – Olvass figyelmesen – és meglátod a neked szánt irományok lényegét, értelmét és esetleg a kérdéseket.
Érdekésségek:
2000-ben a haderő-átalakítás következtében ezred összevonásra került a Nemzeti Légierő Vezetési Központtal és felvette a 64. Vezetési és Radar Ezred nevet. A 64. Vezetési és Radar Ezred a terep domborzati viszonyait figyelembe vevő pontokon telepített mérő állomásai a Magyar Légierő "szemei".
A váltásokban szolgálatot teljesítő alegységek feladata a nap 24 órájában a folyamatos légtér figyelés és az észlelt repülő eszközök azonosítás nélküli regisztrálása, s az ismeretlen légi cél távolságának és magasságának közlés a rádiótechnikai század harcálláspontjával. Az információk innen a zászlóaljak harcálláspontjára kerülnek, ahol a szolgálatot teljesítő szakemberek már ismerik a Magyarország feletti repülések aznapi, precízen kidolgozott járatszám-, időpont-, magasságtervét - ezt számukra az MH Repülési Adatfeldolgozó és Tájékoztató Szolgálat biztosítja -, így azonosítják a transzponderkóddal a repülési magasságot is jelző polgári gépeket, és az IFF saját-idegen felismerő rendszerrel felszerelt katonai repülőgépeket és helikoptereket is.
"a primer radar adatokban magasságadatot nem kezelnek. Következésképpen a Hejcére vonatkozó állítások csak a tudatlanságot leplezik le."
Na most akkor, hogy is van ezzel a magasság adatokkal?
|
Előzmény: Platon (33251)
|
|