Platon Creative Commons License 2010.07.26 0 0 33253
Tudod az úgy van, - de most már tényleg utoljára - hogy a magyar honvédség légi irányítási vezetési rendszere nem azonos a hungarocontorlal.

Sokadszorra hangzik el, de úgy látom még mindig nem érted, pedig alapvető ismeret lenne a témában.

De berakom neked ismét (33247):

A hungarocontrolnak a világon semmi köze a MASE/CSI rendszerhez, - ha csak annyi nem hogy a polgári rendszerek adatait integrálják a katonai vezetési rendszerbe, azonban ez fordítva nem igaz- amely integrált katonai légi vezetési rendszer. A gugli, és a személyeskedés nem pótolja a szakértelmet.

Megpróbálom a lehető legdedósabban le egyszerűsítve.

A polgári légi irányítás (hungarocontrol) nem kapja meg a katonai adatokat. A katonai ellenben megkapja a polgáriakat. A normál légi forgalomban közlekedő repülőgépeket mint amilyen a Hejcénél lezuhant szlovák járat is volt a polgári légi irányítás vezeti, akiknek a rendszere pl. a magsaságadatot a szekunder rendszerből veszi, és nem jut hozzá a katonai 3D radar adataihoz. Azaz az integrált vezetési rendszerben hiába vannak meg az adatok, az nem jut el a polgári légi irányítóhoz. Arról már nem is beszélve hogy a kérdéses járaton a transzponder a becsapódás pillanatáig kifogástalanul működött, azaz semmilyen radar nem tudott volna ehhez képest plusz információt adni a légirányítónak.

Summa: Hiába van a légvédelemnek részletekbe menő adatsora minden légi célról, azt nem osztják meg a polgári légi irányítással, mert annak egyrészt nincs rá szüksége, másrészt pedig a légvédelmi képességek védett adatnak számítanak. De erről már körülbelül 3, 4x volt szó. Nehezen hiszem el hogy ilyen szinten értetlen lennél. Erősen Troll gyanús.

Érted már?

Nem elég ám kiguglizni egy cikket, ha hiányoznak az alapismeretek akkor mint a mellékelt ábra is mutatja nem vagy képes helyesen értelmezni az információkat.
Előzmény: Qkorica (33252)