1lakó_ Creative Commons License 2010.10.11 0 0 1524

Olvasgatom itt a fórumot és megint kénytelen voltam felhívni a kk-t.

az alábbi információkkal kapcsolatban (ezek nem feltevések):

 

nyugalom 1 a jelenlegi őrzés az maximum portaszolgálat, ezt 3 ember 8órás váltásban látja el a nap 24 órájában. Ha ennél többet akarunk akkor kell még egy őr aki ilyenkor odamegy és rendezi a problémát. Ehhez kicsit többet kell igaz fizetni de talán megnyugtatóbb lenne.

A kábeltévével kapcsolatban mindkettő nagy szolgáltató meg lett keresve de egyik sem válaszolt a kk-nak. Aki meglepve tapasztala amikor említettem neki itt a fórumon olvasottakat, hogy azért az mindenképpen egy hozzáállás a UPCtől ha neki nem szól de egyes lakóknak nem hivatalosan telefonon elmond néhány dolgot. Ezek szerint lehet csak a Digi foglalkozik komolyan ezzel az üggyel.

Egyébként ez is csak rajtunk múlik, meg kell szavazni közgyűlésen, hogy a társasház fogadjon ezen a területen profi ügyvédet aki képvisel minket a com.-al szemben. Nyilvánvaló hogy a kk saját szakállára se nem fog ügyvédet fogadni se nem fog pert indítani amíg erre feljogosítást, megbízást tőlünk nem kap.

 

DdaveE

A díjbekérők mindig is csúszni fognak, mivel a tárgyhót követő 1 hónappal később kapja csak azt meg a kk a gázszámlát, tehát ha jól vettem ki akkor kb. 1,5 hónappal később fogjuk megkapni ezeket mindig. (amíg ez az elszámolási rendszer van) Azt a kk megjegyezte egyébként, hogy minden díjbekérőre folyamatosan több és több adatot kértek a lakók ennek felrögzítése is időt vett igénybe. Valamint a rendszer hibái is napvilágot láttak amit a köv. közgyűlésen át kell majd alakítani.

 

remélem segítettem!