hicky Creative Commons License 2010.10.12 0 0 5355
Na ez kész!
Erről már beszélgettünk,hogy le akarják butítani a Škodát,merthogy konkurenciája lett a VW modelleknek,de nem akartuk elhinni,hiszen ahogy a cikkben is írnak róla:

"a kassza akkor is a VW-konszernnél csilingel, ha egy vevő a Volkswagen helyett tényleg a Škodát választja. "

Miért lenne jó a konszernek,hogy csupán mondjuk presztízsből lemondanának a bevételekről.Azokról a plusz pénzekről,ami már nyereség számukra.Még akkor sem értem,ha egyenlőre a tervezett butítás német piacra szól.De mi garantálja,hogy pár év múlva nem érinti a többi piacot.Ha én lennék a a Škoda vezetője,tutira megtagadnám a "parancsot".Vagy ész érvekkel meggyőzni a testületet,vagy a döntéshozót,hogy ez mekkora nagy hiba.Most csak azért lejjebb kell adni a minőséget,mert minden téren veri a Škoda a VW-t?Mert ez csak egy Škoda?Azt gondoltam,még akkor is ha ez a belépő modell,hogy ez a fajta felfogás már nem "divat".Pláne akkor,ha hozza,sőt,túl is teljesíti az elvárásokat a márka.Arról nem beszélve,hogy hozza a pénzt is a konyhára.
Egy biztos!Ha nagyon belenyúlnak a márka butításába,akkor én kóccolok.Akármennyire is bejött nekem a Škoda,és a Superb,jöhetnek a konkurens autók.(Mazda6,Ford Mondeo,Honda Accord,Opel Insignia stb)
Előzmény: Lewes111 (5354)