mbot75 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 5650

Igaza van Brazil-nak, ha a csend a legfontosabb, a TSI a legjobb megoldás. Ha a dinamika is fontos, akkor 1.8, ha nem, akkor talán az 1.4 is megteszi. Egyébként a CR TDI-k  kulturáltabbak mint a korábbi PD-k. Inkább alapjáraton, illetve keményebb huzatásnál hallani valamennyire a dízelességét, de akkor sem vészes. Autópálya tempónál teljesen kulturált, itt inkább már csak a futómű/szél morajlás hallatszik. Combi egyébként nem kong egyáltalán, nekem semmivel sem tűnik zajosabbnak mint a cseh kollégám 4/5 ajtósa (az is CRTDI csak az erősebbik). A dizel kevesebbet fogyaszt, megérheti,  ha elég sokat mész. A lépcsős/kombi közötti választás pedig főleg ízlés/pénztárca kérdése, méretre (hossz/szélesség) teljesen azonosak (magasság néhány milliméterrel több a kombiban, de ez nem észrevehető) /még akkor is ha a Combi érzésre nagyobbnak néz ki/.

Vannak érvek mindegyik változat mellett, kérdés neked mi a fontos.

 

DSG váltó: tudtommal csak az 1.8TSI esetén 7 gangos, a dízelekhez "csak" 6-os jár. Konstrukcióban is eltér kicsit a hatos és a hetes, de vannak itt a forum-on DSG-s márkatársak, ők többet tudnak erről a témáról. 

 

Rádió: a Sound System nem egy külön rádió/fejegység, "csupán" egy extrább erősítő/hangszóró rendszer. Ugyanazok a fejegységek vannak hozzá mint az alap változathoz (Bolero, Amundsen, Columbus biztos, a Stream-et nem tudom, hogy kompatibilis-e).

MP3, WMA, standard CD formátumot mindegyik ismeri, a Columbus nyilván a DVD-ket is (erről nincs tapasztalatom). Flac-re kicsi az esély, nincs benne a hivatalos használati utasításban, így gondolom nem is tudja (de kipróbálhatom délután az Amundsen-en) /neten vannak flac/mp3 konverter programok ha mégsem megy/.     

Előzmény: madmaxhu (5647)