ditke63 Creative Commons License 2011.07.08 0 0 56214

Ahogy ígértem: Club Selima. A repülőn a szokásos: szendvics,alkoholmentes italok. Szállodába érkezés 00.30 körül,azonnal kaptunk szobát. A 4305- ös lett a miénk, ami egy kicsit távolabb van a központi épülettől. Nem adtunk baksist a recepción. Egyszerűen berendezett, tiszta, mindennap takarítanak. Nem találkoztam hangyával és csótánnyal sem a szobában. Hajszárító és hűtő nincs. Reggeli,ebéd,vacsora: változatos. Ebédnél ahova először invitál a pincér mindig odaüljetek, 1 dinár megteszi a hatását. Minden alkalommal,mikor mentünk,már az asztalra volt készítve a behűtött 1,5 l kóla és a teli üveg vörösbor. Ezzel már  a helyünk is le volt foglalva ebédre és vacsorára. A TV távírányítójáért ne fizessetek kaucióként 15 dinárt, mert anélkül is be lehet kapcsolni. A széf: 15 dinár kaució + 2 dinár/nap. A légkondi távírányítója is 15 dinár kaució. A kauciókat a végén visszaadják. Animáció jó,napközben és este is. A nyugágyra a matracok 2 dinár/nap (nem szükséges).3 nagyobb bevásárlóközpont van a Selima közelébe,fix árasok. Sousse medinánaba a 12-18-as busz megy, 0,66 dinár (de nem mindig adnak vissza).Strandtörülköző nincs, 4 bár van napközben nyitva, pénzváltás a recepció mellett mindennap délelőtt és délután is. Mi most 100 euróért 195,5 dinárt kaptunk. A hotel területén több helyen vízadagoló automata, üres flakonokat fel lehet velük tölteni. Szúnyog és légy volt, de vittem elektromos szúnyogírtót. A teraszon ruhaszárító van, csipesz nincs (érdemes vinni pár darabot). Salátákat illetve bármit nyugodtan lehet enni,nem hallottam, hogy valaki beteg lett volna. Tiszta, rendezett a Club Selima,nagyon rendes alkalmazottakkal. Valószínűleg visszamegyünk még ide. Ha van kérdés,szívesen válaszolok.