Nick van dail Creative Commons License 2011.12.22 0 0 508

Sziasztok,

szóval a probléma  a kovetkezo: nemrégiben Pesten jártam uzleti ugyben és a Belga Ortelmobil kártyámat a T-mobile-ra kapcsoltam. Amikor pesti kolégámmal egyeztettem a tel. számomat /folhívtam/ akkor egy idegen szám mutatkozott a mobilján. Ez meglepett mert egymás melett voltunk s meg is mutatta a számot /029553700/. Mégegyszer folhívtam de már az én számom mutatkozott. Két nappal késobb másik ismerosomet hívtam

csak éppen majd 200 km-re onnan és szintén ugyanez a szám mutatkozott a mobilján.

Email-ben érdeklodtem is a T-mobil ugyfélszolgálatán s ezt a választ kaptam:

 

Sajnálattal értesültünk problémájáról.

A hívás folyamata röviden a következő: Ön elindítja a hívást a belga mobiltelefonjáról, amit a mi hálózatunk kiküld a saját szolgáltatójának, majd a hívás onnan visszaérkezik.

A rendszerben gyakorlatilag bárhol előfordulhatott a hiba, ezt visszakeresni sajnos nem tudjuk, így erről nem tudunk érdemi tájékoztatást adni. Azonban lehallgatásról biztosan nincs szó, hiszen ahhoz az Ön készülékén kellene módosításokat végrehajtania a lehallgató személynek.

 

Na ezt, hogy a rendszerben bárhol elofordulhat a hiba nem tudom megemészteni. Kulomben az adott számot lehetelen folhívni. Én kettos átirányítást sejtek de talán ti meg tudjátok másképp is magyarázni.