Biovadász Creative Commons License 2012.02.14 0 0 6935

Azért a magyar cégeknél se nagyon bízzuk el magunkat pszáfos panaszügyileg, mert egyedi esetekkel nem foglalkozik, csak akkor lép oda ha valami komoly működési gebaszt van.

 

Illetve foglalkozik egyedi esetekkel, de az alábbi módon:

- írsz a pszáfnak, hogy x biztosító genyózik veled, mert nem adja vissza a háromezer forintodat (vagy többet, mindegy)

- pszáf ír a biztosítónak hogy ilyen panasz érkezett, amit tessék megválaszolni neki is meg az ügyfélnek is.

- biztosító vagy utal vagy nem, és megválaszolja hogy bocsi utaltunk, vagy nem utalunk mert szerintük nem úgy van az és neked az a pénz nem jár.

- a pszáf elküldi neked a bármelyik tartalmú válaszlevelet azzal a kiegészítéssel, hogy ha nem tetszik neked a válasz, akkor fordulj bírósághoz.