Törölt nick Creative Commons License 2012.05.16 0 0 21579

Szerencsés vagy, hogy csak jók a tapasztalataid. Én hosszan sorolhatnám nyolc év aljasságait, átveréseit. Mert az, hogy egy cég pénzéhes, kevésbé zavar, mint az, hogy nem lehet rá számítani, és trükkök, átverések tömegével húzza le az ügyfeleit. Legeslegjobban viszont az zavar, hogy a korrektnek tűnő vevőcsalogató ajánlataik után (amiket a beetetés után rendre egyoldalúan felmondanak) rendre mindig olyan konstrukciókkal állnak elő, hogy az ügyféllel azt is kifizettessék, amit az nem vett igénybe.

 

Például az instantnet tarifát nem engedték voice szolgáltatással együtt igénybe venni.

 

A voice-os prepaid kártyán korábban olyan volt a net szolgáltatásuk, hogy bekapcs - kikapcs. Valahogy mindig megoldották, hogy olyan napokon is legyen net forgalmad, amikor garantáltan nem szeretted volna igénybe venni. A vodafonosított telefonokon olyan helyre tetették a Live menüt, hogy mondjuk a menüből való kilépés egy rossz mozdulattal azonnal forgalmat generáljon, és az ilyen szolgáltatás konstrukciónál leemeljen egy teljes pénzadagot.

 

A mostani konstrukcióban gyakorlatilag lehetetlenné tették, hogy az ember megnézzen egy menetrendet. Azért a pár bitért ki kellene fizetni HÉTSZÁZ forintot. A világ legdrágább szolgáltatása, ennyiért a himalájára is ezüsttálcán kellene utánam hozni a hetes busz menetrendjét.

 

Csak azért tudnak fennmaradni, mert sokan "hűség" címén önként aláírnak nekik két év fizetési kötelezettségvállalást tekintet nélkül arra, hogy majd szükségük lesz-e a szolgáltatásra, vagy elégedettek lesznek-e az árával és a minőségével. És ez is csak azért van, mert megtehetik, hogy szolgáltatásaik többségét kizárólag ilyen két évre szóló fizetési ígérvény ellenében hajlandók nyújtani.

 

Ezzel a magatartással már rég nem az aktív szolgáltatók közt lenne a helyük, de ott vannak, mert mi, a vevők megengedjük, fizetünk nekik akkor is, ha újra és újra becsapnak bennünket.

 

Már aki.

Előzmény: vé_gyé (21578)