klsderm Creative Commons License 2012.06.05 0 0 2479

Üdvözlöm:

 

Amikor első vizit alkalmával leülünk átbeszélni az egész szőrtelenítés menetét, az legfontosabb teendőnk megtudni, melyek az elvárásai a páciensnek. Utána mi mondjuk el, hogy mi mit tudunk tenni. Ezt kell valamilyen formában egyeztetni.

 

Irreális elvárások: az egyik legfontosabb ellenjavallat bármely orvosi beavatkozással szemben. A páciens céljainak és elvárásainak egybe kell esnie a technológia nyújtotta lehetőségekkel. Biztosnak kell lenni abban, hogy a kezelés eredménye megfelel a céloknak és elvárásoknak egyaránt.

A technológia adta lehetőségek: példákat kell mondanunk (én pl.: a lábszár 90%-os eredményét úgy jellemzem, hogy nyáron 2x kell a lábát 2 perc alatt leborotválnia, és amúgy semmi teendője nem lesz vagy másik példa, hogy a lábszár 10 ezer szőrszálából vagy 2-300 marad), fotókat kell mutatnunk a milyen eredménnyel zárulhat a kezelés sorozat. El kell magyarázni, mit tud a gép, meddig mehet el a kezelő. 

 

A lézeres és villanófény (ipl) kezelés nem végleges, a szőrszálak miniatürizálódnak, valamilyen formában (akár pihe) a szőrzet mindig vissza fog nőni. Ha a páciens kívánalma az, hogy a bőre olyan szőrtelen legyen, mint egy biliárdgolyó, úgy el kell küldenünk. Hosszútávon gondolkodó kezelő ilyenbe nem megy bele, mert utána csak a probléma van. Ezt több orvos kollégám és lézerklinika írásban is rögzíti. A jog szerint a szóban elhangzott ígéret is szerződésnek minősül.

 

Az Ön esetében első lépésben meg kell állapítani, ki mit vállalt és ennek megfelelően kell az anyagiakat rendezni. Ön fizetett időben, betartotta az utasításokat, így jogosan kérheti vissza a kezelés költségét, hogy nem teljesült az ígérvény. Ha a kezelés csak „fénygyantázásra” terjedt ki, és ezt előtte jelezték is, akkor Önnek semmilyen követelése nem lehet.

 

Kádárdr

Előzmény: wtth (2477)