opel16v_ Creative Commons License 2012.07.17 0 0 14710

Egy átlagos autónál legalább 60-70e km kell majd ezután a megtérüléshez a gázszetthez, ami már a legtöbb embernek nem jó befektetés,
azaz nem lesz gázátépítés már mostantól, csak elvétve... tudom, tapasztalat, az E85 is így járt, már a törvénymódosító benyújtása után
lényegében megszűnt az átalakítós szektor. Ugyanez lesz most a gázzal is.
Amit még nem is számoltál a költségekhez, az a benzinfogyasztás a gáz mellett, az főleg a kisebb autóknál csökkenti rendesen a megtérülő
forintok volumenét. Illetve vannak a gáznak időszakos költségei is, amit a 60-70e km megtérülés mellé téve valószínű további 10-20e km-re
tolja ki azt (nem csak a műszaki vizsga vagy szemle díj, hanem ha pl szervízbe kell vinni, akkor is sok esetben plusz költség a gáz).

Egy szó mint száz, a gázos lehetőségek is innentől kezdve csak arra jók, ha valaki tudatosan azzal akar járni, akkor hosszú távon nem fog ráfizetni,
de spórolás miatt nem éri meg belevágni... ugyanúgy mint az E85 esetében (illetve ott annyi előny azért van, hogy teljesítménynövekedést hoz
az átalakítás, páran ezért vágnak még mindig bele).

Előzmény: a8lang (14705)