Sundri bundri Creative Commons License 2012.11.16 0 0 2409

Ezeknek csak a mystery shopping meg a revíziós eredmények számítanak. Ha ezek nem 100%-osak akkor megy a lebaszás, de azt nem nézi egyik nagyfejű sem, hogy közben folyamatosan nő a forgalmunk a tavalyihoz képest. Van néhány fecni a kocsik alatt vagy valahol foltos a padozat? Arra nem gondolnak, hogy nincs szabad kapacitásunk arra, hogy ezekre mindíg odafigyeljünk mert inkább a vásárlók kiszolgálását tartjuk fontosnak! Egy műszakban 3 ember két kasszás meg egy MV a két kasszás folyamatosan kasszázik az Mv meg tölt üveget vesz át stb.... Ha nekiállok ablakot takarítani, hogy a shoppernek jó legyen és mondjuk nincs kint víz mit mondok a vásárlónak? Bocs előbb felnyalom a boltot, hogy tetszen a nagyfejű terveznek meg a shoppernak aztán kapsz vizet.