a8lang Creative Commons License 2012.11.28 0 0 14914

Meg aztán azt is meg kell vizsgálni hogy a gyári benzinpumpa meg injektorok tudnak e eleget nyomni az etanolhoz. Én is ezzel szívtam a gtr-nél.

Az átlag autóknál lehet van elég tartalék az injektorokba meg a benzinpumpába de az s8-nál nem biztos hogy nagyon túlméretezték, ráadásul van rajta az abt chiptuning ami számít pár lóerőt.

Szerintem ha tudsz logolni nyitási időket most benzinnel már kezdetnek az is megteszi meg fuel trimet, lambdát stb. Ha tudsz olyat aki tudja írni a gyári ecuját esetleg padon, ha kivevős a chip.

Az injektor skálázás kb 30%-al kell feltolni meg nem árt némi gyújtást ráálítani a táblába mert az etanolnak ugye magasabb jóval az oktánszáma mint a benzin nevű löttyöknek.

Nekem a gtr-nél csak az injektor skálázás beállítása után már tudott menni etanollal és 0-200-ig változatlan programmal is egyből hozott 0.5s-et csak az etanoltól, igaz ez turbós.

Utána hozzá igazított programmal még további fél sec-et ki tudtam hozni 200-ig, tehát összesen 1sec-el ment jobban mint a legjobb benzines programmal.

Azért azt megjegyezném hogy a gyári 570cc -s injektor helyett berakott 1000cc -s is ki tudott futni etanollal teljes terhelésen, 2db gyári kb180LPH pumpa helyett 2db walbro 255LPH-val.

Most jelenleg 2db Walbro 455LPH etanolos pumpám van meg 2200cc -s injektorok állítható nyomásszabályzóval és nagyobb kapacitású benzinhíddal meg benzinszűrőkkel, most érzem azt hogy elég az üzemanyag bármilyen terhelésnél.

Az etanolnál azért oda kell figyelni hogy legyen elég kapacitás az üzemanyagrendszerben, mert pikk pakk kidurran a motorod ha elszegényedik padló gáznál és nincs benne rendes védelem ami letiltaná.

 

Előzmény: intarzia (14913)