Jóreggelt!
Rángatni még sosem rángatott, igaz max felesben tankoltam a 95-ös mellé.
-Ha a keverkért nagyrészt a MAP szenzor felel, akkor mit csinál a lambdaszonda?
Ha az ECU-ban a fuel tábla +-25%-os korrekciót tud kezelni, az elvileg pont elég lenne 4000-es fordulatig az E85-ből.
(Nekem felesben tankolva kb 1 literrel fogyasztott többet országúton mint sima 95-össel.)
-Mi alapján számolt akkor az ECU? (mert a fogy. növekedésből egyértelmű, hogy dúsított!)
és közepes terhelésnél is szegény lehet a keverék
-Igen, ezért nem mertem 50%-nál több cefrét tankolni, de a szegényebb keverékkel elvileg (?) még mindig nem lépné túl az égési csúcs a 850°C-ot. Csinált valaha, valaki olyan mérést milyen E85/levegő aránynál lesz ekkora a hűfok?
Nem a határokat akarom feszegetni, csak a kíváncsiság miatt.