CuteRiana Creative Commons License 2013.08.08 0 0 2606

Oksi az a baj, hogy laikusként egy páciens egyik gépről sem fogja tudni eldönteni hogy az jó-e v agy sem .Bármivel be lehet etetni a pácienst egy olyan szolgáltatás esetében ahol előre fizetsz ám a tényleges eredmény csak évekkel később derül ki. És pont ezért hiányolom hogy nincs normális garancia, mert ha valóban az lenne a végeredmény amit ígérgetnek akkor egy minimális garanciát mindenki be merne vállalni. És nyilván van 1-2 ember aki nem úgy reagál de ilyen összegek mellett szerintem ez még beleférne a veszteség kategóriába ha a cégek korrektek lennének. Én akiket eddig néztem és amiket ahátuk mögött hallottam róluk azt szűrtem le szinte sehol nincs normális garancia, mindenhol csak a pénzlehúzás megy. Ahol van garancia ott meg élesben egyáltalán nem, úgy megy a dolog ahogy ígérve van. Úgyhogy ezt laikusként eldönteni hogy hova merjen elmenni az ember szinte nem is lehet

 

Az új SHR is olyan, mint a lézer vagy a villanófény.Ígéretek vannak garancia semmi...

 

Ráadásul az összes fórumban szinte csak problémás eseteket talál az ember meg agitáló szolgáltatókat. :) Kár hogy a fórumba nem térnek vissza az elégedett emberkék.Kirke kivételével nem is tudok ilyenről :)