Én úgy látom ezt a helyzetet, mint frissen regisztrált, (mert ez lesz a következő beszólás) africatwin részéről:)
ki az a nagyon okos motoros, aki nem ápolja a láncot? Mert a képeken is látszik a rozsda és retkes száraz pór és az ápolás mentesség!
Ki az a motoros, aki nem halja, hogy darálja a műanyagot a lánc. Lánc csere óta hány kilométert ment? Nem kellett volna vissza menni a szervizbe láncállításra vagy ápolásra?
Én így szoktam lánc csere után, 500-1000 km-után, lánc ellenőrzés és ápolás. Na ha ekkor visszamegy a szerelőhöz, biztos kiderül a baj.
Rögtön megy az önjelölt szerelő okoskodása, mert a fater ráhagyta a crova készletet. Mert én már motor tulaj vagyok, na meg topik gazda így aztán már nagyon tudom a szerelést. ( na ez az előítélet anélkül, hogy tudnám kivagy). Vigyáz jó ember ne ítélkezz előre senki felett amíg nem tudod, hogy ki az és mivolt az előzmény. Legyél okos motoros :)
Használd helyesen az internet világát.