Nekem ne beszéljen már hazugságról olyan aki egy friss regisztáció mögé bújik !!!
Amúgy az egész ilyen mélységben nagyjából 3 emberre tartozik !
De ha már sikerült a normális regisztrációval, akkor beszélgethetünk...
Hozzám nem a tulaj hozta ki. Aki hozta azt állította, hogy furcsa erős zajt hall gázadásra, nem hajt, a motor felpörög, lépésben mert csak jönni vele.
Nem mentem vele próbakőrt, láttam, hogy ferdén fut a lánc. Fedél le, ott az fogadott ami a képeken is van. A lánc állapotáért mondjuk én is mondtam néhány szép szakkifejezést...
Vissza akartam engedni a láncot, de nem lehetett, alapon volt, ennek ellenére szinte magától leesett a lánckerék. Ha nincs fenn a gyürű (láttam ilyet is "szerelő" után, elfelejtette) nem rágja meg, de itt a biztosító gyürű egy kijjebb lévő helyzetbe kényszerítette a lánckereket.
A tulajt felhívtam, hogy nem volt-e furcsa zaj, azt mondta volt valami, megnézette és azt mondták minden ok.
(mondjuk attól a kipufftól semmit sem lehet hallani, a másik, hogy a tulaj nem egy műszaki ember...)
Ebben a motorban 74 ezer volt akkor, ilyenkor itt nem lehet ilyen kopás. Még úgy sem, hogyha a szerelők nem zsírozzák be soha a tengelyt lánccserénél!
Amire te hivatkoztál itteni fotó, az egy 1992-es motor egykerekezős gazdival. Az ilyen motorokon csak a lánckerék alatt kopik meg, csattog is terhelésváltáskor.
Amit beidéztél a honlapról az arra vonatkozik, hogy öregebb motorokon (ez már lehet 25 éves is) érdemes élni a gyanúval és megnézni, nincs-e nagyon megkopva, vagy amivel már itthon találkoztam, felheggesztve ! Ez nyilván összefügg azzal, hogy külföldön egy AT kb 20 éves korára már általában túl van a 200000 km-en, míg itthon a hirdetésekben meg csak 40-50 ekm van...
Üdv: KT
Africa Twin Club Magyarország
www.africatwin.eu