www.africatwin.eu Creative Commons License 2013.09.30 0 0 13644

Nekem ne beszéljen már hazugságról olyan aki egy friss regisztáció mögé bújik !!!  

 

Amúgy az egész ilyen mélységben nagyjából 3 emberre tartozik !

De ha már sikerült a normális regisztrációval,  akkor beszélgethetünk...

Hozzám nem a tulaj hozta ki. Aki hozta azt állította, hogy furcsa erős zajt hall gázadásra, nem hajt, a motor felpörög, lépésben mert csak jönni vele.

Nem mentem vele próbakőrt, láttam, hogy ferdén fut a lánc. Fedél le, ott az fogadott ami a képeken is van. A lánc állapotáért mondjuk én is mondtam néhány szép szakkifejezést...

Vissza akartam engedni a láncot, de nem lehetett, alapon volt, ennek ellenére szinte magától leesett a lánckerék. Ha nincs fenn a gyürű (láttam ilyet is "szerelő" után, elfelejtette) nem rágja meg, de itt a biztosító gyürű egy kijjebb lévő helyzetbe kényszerítette a lánckereket.

A tulajt felhívtam, hogy nem volt-e furcsa zaj,  azt mondta volt valami, megnézette és azt mondták minden ok.

(mondjuk attól a kipufftól semmit sem lehet hallani, a másik, hogy a tulaj nem egy műszaki ember...)

 

Ebben a motorban 74 ezer volt akkor, ilyenkor itt nem lehet ilyen kopás. Még úgy sem, hogyha a szerelők nem zsírozzák be soha a tengelyt lánccserénél!

Amire te  hivatkoztál itteni fotó, az egy 1992-es motor egykerekezős gazdival.  Az ilyen motorokon csak a lánckerék alatt kopik meg, csattog is terhelésváltáskor.

Amit beidéztél a honlapról az arra vonatkozik, hogy öregebb motorokon (ez már lehet 25 éves is) érdemes élni a gyanúval és megnézni, nincs-e nagyon megkopva, vagy amivel már itthon találkoztam, felheggesztve !  Ez nyilván összefügg azzal, hogy külföldön egy AT  kb 20 éves korára már általában túl van a 200000 km-en, míg itthon a hirdetésekben meg csak 40-50 ekm van...

 

 

Üdv: KT

Africa Twin Club Magyarország

www.africatwin.eu