Sandi00 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 325

Sziasztok! Nem tudom jár-e még valaki ezen az oldalon, ha igen, remélem tudtok tanácsot adni (tapasztalatból).

Wizzair járattal fogunk utazni (családdal), viszont a jegyet más online oldalon foglaltam.

 

Az online check in során semmilyen adatot nem kértek tőlem, csak a nevet és foglalási számot kellett beírnom. Nem kérdezték, hogy akarok-e konkrét helyet foglalni, a csomagokról sem kérdeztek semmit. Sőt a családtagoknak külön kellett egyenként check-olni. Ez nekem nagyon fura, mert ősszel más repülőtársaságnál minden precízen, pontosan ment. Kérték az összes létező adatot stb. Szóval most kicsit ideges vagyok. :-(

 

Felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, ott azt mondták, hogy nem tudják miért nem kér más adatot, valószínűleg azért mert máshol foglaltam a jegyet, nem az oldalukon. De mivel a beszállókártyát kiadja és nem ír semmi gondot, szerintük nem lesz semmi probléma! Hát nagyon remélem én is!!! :-((

 

Járt már valaki így? Nagyon várom a válaszokat!

Köszönöm