Pennysta Creative Commons License 2014.03.19 0 0 2579

Szeretnék pár szót szólni a pénztáros védelmében:

1, A vásárlónak tulajdonképpen minden árut fel kell(ene) helyeznie a szalagra. Gondolom az a pénztáros nem kérte, "rendes volt", hogy nem pakoltatott ki, hanem ő nézte meg. És nem ordibált 3-4 vevővel Ön előtt, hogy mindent fel kell rakni a szalagra, mert ilyen is van.

2, A pénztárosokat akármikor ellenőrizheti tesztvásárló, aki összekever olcsóbb és drágább dolgokat, a tejes kartondobozba, vagy alá borotvapenge készletet rak például, tojástartóban viszi ki a Kinder tojást és még ki tudja mit, a fantáziájukra van bízva. Ha nem veszi észre a dolgot a pénztáros, akkor fegyelmit kap érte, amiből 3 összegyűlik és akkor nem lesz munkája sem.

3, A biztonsági őr a Pennyben nem azért van a botban, hogy a tolvajokat elkapja. Vagyis de, de 80-90%- ban a dolgozókat figyeli és jelentéseket írogat. Ha a kasszás nem rakatja fel az árut, akkor az rossz pont. Tehát az illető kasszás jófejségből nem rakatja fel a nénivel a 12db-os kutyakajakonzervet,hanem kiszáll a kasszából és megemeli ő, akkor is hibázik. Figyelik azt is, hogy kinyitja e a tojásos dobozt, ha nem, akkor jelentés, mikor kimegy a kasszából, akkor eldugja e az edénypontokat, ha nem akkor jelentés...

4, És ugye ott vannak a kamerák, amiket igen sűrűn és igen sokan nézegetnek. Például ha a területvezető 3 hét múlva visszanézi valamiért a kamerát (mondjuk félreütött kód miatt olyan dolog került eladásra,a mi már 5 éve nincs az üzletben) és lát egy ilyet, az is gáz lehet. Ez csak egy hülye példa, de megtörténhet akármikor.

5, És azt se felejtsük el, hogy amíg az áru nem került kifizetésre, addig az bizony a bolté. Tehát nem az Ön tejét emelgették, nyitogatták szét, hanem a bolt alkalmazottja a bolt termékét.

Ezeket csak azért írtam le, hogy más megvilágításból is lássa a dolgot. A boltot nem szeretném védeni, csak a pénztárost.

Előzmény: gé.jé. (2578)