jazzking Creative Commons License 2014.06.22 0 0 2597

Sziasztok!

 

Megosztanám mai tapasztalatom veletek, illetve hátha illetékes is olvassa és volt értelme szóvá tenni!

Mai levelem a Penny kukacára, gondolom süket fülekre talál...

 

"

Tisztelt Penny Vezetőség!

Kérem levelem továbbítását az arra jogosult ember felé.
A mai nap folyamán nem tudtam bejutni a makói üzletbe, amit felettébb meglepőnek tartok. Szerettem volna önöknél hagyni némi készpénzt, gondoltam az árrésnek hála ez nem hátrány az üzletlánc szempontjából sem.
Azonban:
Épp nem volt nálam százas érme a bevásárlókocsihoz, kosarat nem tartanak, a pénztáros hölgy (bár a hölgy ez esetben túlzásnak is mondható) közölte, miután természetesen megvárakoztatott, hogy nem válthat a hatalmas 500.- Ft-os címletemből, nekik csak a 200-ig van engedélyezve...
Fegyelmit kap ha ezt megteszi...
Érthetetlen!!
Nem tudom milyen jogszabály, vagy helyi rendelet tiltja a vevő bejutását, segítsenek megérteni, bármit elfogadok ami logikus!
Ezek után szomorúan bár de egy nagy tapasztalattal távoztam, eddig sem és ezek után meg pláne nem járok önökhöz, hagyom továbbra is a Lidl-ben azt a heti 5-8 ezer forintomat, és javaslom mindenkinek az ismerőseim körében!
A történethez hozzá tartozhatna, hogy valamikor próbavásásrolni is voltam ugyanitt, amikor is kicsit szépítve ugyan, de jó értékeléseket kaptak, habár elég nagy a káosz az üzletben, és ez az átrendezéssel sem lett sokkal jobb. Ha a vevő rendszeresen nem fér el a raklapoktól minden 3. sorban az nem szimpatikus. Ha minden 5. termék árát nem találjuk, az nem mindig a vevő tudatlanságának számlájára írható! Stb-stb.

De a fenti eset úgy érzem az önök saját érdekében korrekcióra szorul.

Köszönöm, egyszer lehet visszatérek...
További sikeres fejlődést kívánok, legalább lopjanak ötletet a konkurenciától, ha máshogy nem megy.

S. Zoltán