Kempingez Creative Commons License 2014.09.01 0 0 2622

Vissza olvasgattam, ez topik szinte a dolgozók panaszaival van tele. Vásárlói szemszögből nézve. Ez addig a cég és a dolgozók ügye, amíg ez a nem érinti az üzletekben a kiszolgálás minőségét.

 

Itt azonban, ez a szint már átlett lépve. A dolgozók túlterhelése, alulbérezése okán, negatív irányba szelektálódott, az  állomány. A kevésbé mobil, gyengébb képességű, munkaerő marad meg. Többnyire, előnytelen megjelenésükben is látható már, szerencsétlen sorsuk.

 

Jellemző hiányosságok,hogy nincs kapacitás az árcimkék kihelyezésére, aktualizálására. Sok esetben nincs, vagy szint lehetetlen a cikkek beazonosítása.

Bizonyos kisseb forgalmú üzletekben, szinte minimálisra korlátozták, az iparcikkek forgalmazását. 

 

Az olyan kijelentések itt a topikban, dolgozók részéről, " hogy nem muszály ide jönni vásárolni" (Igen nem muszály, de ha nincs vásárló nincs bolt, nincs mukahely!) 

  Teljes mértékben mutatja, már az alkalmatlanságig mélyült a negatív irányú, spontán munkaerő szelekció hatására, az álomány minősége.

 

A vásárlóknak a jó üzletmenet érdekében, nem volna szabad semmit sem érzékelni a belső feszültségekből.

 

Ez a munkáltatóra és a munkavállalóra tartozik.