Ha kint lett felejtve az akciós ár, akkor valóban azon kell adni a vásárlónak, mert joga van hozzá!!Sajnos valójában abból vannak ezek a problémák, hogy kevesen dolgoznak egy adott üzletben és sajnos nagy a követelmény.az emberek sietnének haza,mivel mindenkit vár otthon a családja,nem beszélve arról sem, hogy egész nap húzza az igát, teljesen le van terhelve és a nap végére már lankad a figyelme és sajna elő fordul hogy átsiklik egy-egy dolgon!!!de emberek vagyunk,és hibázunk!!!!!Viszont a vásárlókat nem ez érdekli!!!!
Viszont a pénztáros ebben az esetben helytelenül járt el!!!!!!-Először is elnézést kellet volna kérnie az érintett vásárlótol, majd hívni egy vezetőt, és ő orvosolta volna a problémát -vagy egy viszáruzással
-vagy pedig kifizette volna az árkülönbözetet!!!!!
Szerencsére nálunk normális emberek dolgoznak,bármennyire is le vannak terhelve!!!!!!!!!!,habár az emberek türelme fogy, és lassan tényleg csak a selejt marad!!!!!!Csalogató a konkurencia!!!!!!!!!!!!!!!!