"Kedves" eperella!
Felháborodásodnak most hogy igy hangot, illetve karaktereket adtál, önkielégülten hátradőlhetsz. Nagyot alkottál, a munkavállalói érdekképviselet nem éppen tejszínhabos területén.
Ellenben, hol írtam én azt? Hogy úgy beszéltem, a szerencsétlen pénztárossal, ahogyan az ebekkel (sem szokásom).
Viszont, mint vásárlónak semmi közöm, a bolti eladók alacsony fizetéséhez!
A munkáltató és munkavállaló között létrejött, egyezség alapján megkötött szerződésben rögzített bérezéshez! Ennyiért vállalta, (tudom kényszerből).
De ha vállalta, akkor a munkáját a munkáltatója utasításainak, elvárásainak megfelelően kell végeznie!
Egyébként, a többség végzi is becsülettel. Csak most éppen, találkoztam egy kirívó esettel, ez a pénztáros büszke volt a saját téves elméletére, ezt ismételgette.
Ennyi volt részéről, a problémára adott válasza.
Ő nem hibás. Nem úgy mint az, akki képességeit meghaladó feladatot bízott rá.
"És talán, akkor ezen a fórumon is lesznek elégedett hozzászólások (legalább a Kedves Vásárlókra)."
Szerintem a topik címe, arra enged következtetni, (Penny Market? Elkerülöm!) hogy a vásárlók panaszaikat nyílvánosságra hozzák, megbeszéljék.
Természetesen, a másik felet is megilleti a szólás joga. De azért mégsem, a farka csóválja a kutyát.