gpp_II Creative Commons License 2014.10.08 0 0 16230

Üdv.!

Olajnyomás melegen se legyen 3 alatt alapjáraton sem, kormány mindkét irányba könnyen menjen mert nem egyszerű szerelni a szervóhengert, ha favázas a fülke azt is érdemes megnézni mennyire van szétrohadva, mert az asztalos majd csak pislog ha meglátja.

Ha az első kerekek szét vannak gyalázva (igen meg lehet deformálni őket) akkor záros határidőn belül lerázza a fülkét a vázról.

Amúgy golyóálló, bár terepen ügyesnek kell lenni vele mert nem túl nagy a minta a ballonos keréken..., erdőre kerítenék rá 1400-20-as kereket, a Kraz 214-ről, még fellelhető...

Pár éve Nagykőrösön a Szupport Kft még foglalkozott a típussal, szerintem most is lehet náluk alkatrészt beszerezni.

A K701-ben ugyanez a motor, csak ott turbós, MoAZ szkréperekben szintén, váltó hasonló a MAZ-ok váltójához de nem olyan..., osztómű, hidak, kardánok nem egyeznek meg mással, de nem fognak bekrepálni.

Adagolóját, porlasztóját minden adagolós tudja javítani.

Ja a kuplungra is érdemes odafigyelni ne legyen nagyon kint a fogáspontja mert daru kell a szereléséhez (de legalábbis targonca), továbbá nem egyszerű leengedni a vizet maradéktanul a blokkból, ezért soknak szét van fagyva a blokkja, általában nem megy teljesen gallyra csak az önindító mögött a kuplungharang irányába szokott lenni rajtuk egy repedés ahol gyöngyözik a motor.

Sok szerencsét hozzá, igazán szerethető vas, és még ha pénzt is csinál, na az már döfi!

Előzmény: KrAz255B255 (16228)