gepesz Creative Commons License 2015.05.17 0 0 5

Nekem nem mondom, hogy bőven, de már átlépte a 3. százezret. Holnap pontosabbat is mondhatok. Két kuplungtárcsa és kinyomó csapágyat fogyasztott el. Egy garnitúra első fékpofát. Hátsó még nem volt bontva.

Kopp-kopp! Nem volt még vele semmi bajom. Megy, teszi a dolgát, még nem hagyott cserben. Egy érdekes rángatózós hibám volt egyszer, trafócserét erőltettek a szerelők, de egy gyertyasor csere megoldotta. A gyertya pólusa meg nem állapítható időközönként valószínűleg az úthibákból eredő ütések hatására néha beesett a porcelán belsejébe és akkor rándult egyet a motor. Ja! És volt bal első rugótörésem kettő. Az én 130 kilóm és a gyönyörű bekötőutunk hatása. Stabilizátor kart is többször cseréltem, de ennyi. A motor nem volt bontva. Az olajcsere periódusokra nyűgösen figyeltem.

1,6 B   2000 évjárat.

Előzmény: Kölce (3)