gepesz
2015.05.17
|
|
0 0
5
|
Nekem nem mondom, hogy bőven, de már átlépte a 3. százezret. Holnap pontosabbat is mondhatok. Két kuplungtárcsa és kinyomó csapágyat fogyasztott el. Egy garnitúra első fékpofát. Hátsó még nem volt bontva.
Kopp-kopp! Nem volt még vele semmi bajom. Megy, teszi a dolgát, még nem hagyott cserben. Egy érdekes rángatózós hibám volt egyszer, trafócserét erőltettek a szerelők, de egy gyertyasor csere megoldotta. A gyertya pólusa meg nem állapítható időközönként valószínűleg az úthibákból eredő ütések hatására néha beesett a porcelán belsejébe és akkor rándult egyet a motor. Ja! És volt bal első rugótörésem kettő. Az én 130 kilóm és a gyönyörű bekötőutunk hatása. Stabilizátor kart is többször cseréltem, de ennyi. A motor nem volt bontva. Az olajcsere periódusokra nyűgösen figyeltem.
1,6 B 2000 évjárat. |
Előzmény: Kölce (3)
|
|