garamq Creative Commons License 2015.07.15 -1 0 25

Egy kis segítséget szeretnék kérni!

2015.márciusában vettem két jegyet a Bravoflynál,a vueling Róma-Bp.járatára júli12-ére./12:40/

Előző nap be akartunk checkolni,de nem engedte a rendszer.Telefon a reptérre.A járatot törölték,

de 08:05-kor indul egy másik.Hajnalban a reptéren közölték,hogy semmilyen járat nem indul.

A vueling pultnál az info:Vagy itt ülünk még két napot,és akkor elvisznek minket Barcelonán keresztül haza!Vagy vegyünk egy másik társaságnál jegyet,és akkor esetleg visszatéritik a jegy árát,ha hét napon belül a honlapjukon könyörgünk érte!Sehol-semiféle értesítést nem kaptunk a járatunk törléséről!!!Vettünk a Wizznél két jegyet.Azeredeti jegyek 150eroba kerültek/csomagokkal/ A Wizzaires jegyek 380euroba!Hazaértünk!

Másnap telefon Bravoflynak.Nem voltak lelkesek.Azt állították,hogy nem tudnak a járat törlésről?!?

Elküldtem nekik a Wizzaires számlákat. Legalább a két jegy különbségét vissza szeretném kapni!!

Mert az eljárás szerintem elfogadhatatlan. Mi a teendő? Hogy tudnám mihamarabb visszakapni a pénzem??

 

Előre is köszi a segítségért!!