haha 1970 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 16114

Kedves Mária miután gondolom nekem szánta az üzenetét válaszolok önnek, én nem kérdöjeleztem meg az ön szavahihetőségét, csak arra utaltam hogy ön biztos az ügyfélszolgálati irodában vagy a pénztárban próbálta intézni a dolgot a Keletiben?Konkrétan az ügyfélszolgálati irodában kérni sem kell ki van téve a formanyomtatvány amire önnek szüksége van!  Hasonló dologban nem volt részem pedig hetente utazom többször is Szombathely-Miskolc viszonylatban, ön a jegy vásárlásával elfogadja az utazási feltételeket aminek vannak szabályai a visszatérités(kártérítés) esetén, a lényeg az ha nem egyértelmű a dolog akkor be kell adni a megfelelő "Visszatérítési/Kártérítési igénybejelentő lapot" amit elfognak bírálni 30 napon belül! Részletezem önnek miröl is van szó,elméletileg önnek normál esetben automatikusan át kellene díjmentesen cserélni a következő Ic vonatra a pót-hely jegyét, de mivel az ön vonata  nem azonos állomásról indult a késett vonattal ez nem volt lehetséges! Így szól a szabály"Nem tekinthetők csatlakozónak olyan vonatok,melyek nem azonos vasútállomáson tartózkodnak" Ezért kell utólag beadni az általam említett nyomtatványt amin egyben beadása az általános kártérítést(vonatkésés) illetve (csatlakozás mulasztás miatt Ic pótjegyét)! Egyébként ilyen esetben nem árt ha a jegyvizsgálóval ezt a tényt igazoltatás a gyorsabb egyszerübb kivizsgálás miatt! 

Előzmény: Bocskayné Takács Mária (16113)