tomshareware Creative Commons License 2016.11.19 0 0 16144

Köszönjük a válaszodat!

Jó, hogy olyan segít, aki járatos is ebben a témában.

A jegykezelő semmi gépet nem használt az utaleadási lap kitöltésénél.

Akkor tényleg jól tette, hogy befizette, de pár dolog miatt ezek szerint igazam volt, hogy érdemes egy panaszos levelet írni. Most már csak az a kérdés, hogy hogyan tudja a kollega a panaszát kivizsgáltatni, hogy ha a kalauz elvette az igazolványát? Azt sem tudja mi lett a papírjával. Annyira nem izgatta, mert ez volt az utolsó pecsétje, de most, hogy belelovalltam a panaszírásba már aggódik, hogy nincs nála a papír.

Az utasleadási lapon a pótdíj szerepelt rosszul, de akkor a menetjegyet is elrontotta, mert a félárasat leigazolta,s kiszámlázott egy teljesárast is.

Panasztételhez mennyi idő van?

Előzmény: M62-166 (16143)