pacsepa Creative Commons License 2016.12.22 0 0 7306

Sok évvel ezelőtt váltottam biztosítót. Megkötöttem az újat a másiknál, de nem ment el a réginek a felmondás (odaadtam a nejemnek, így bízzunk meg a nőkben!).

Ezután a régi biztosító felmondta a biztosításomat díj nemfizetése miatt.

Az új biztosítónál visszamenőleg elbuktam a B10-emet, A0-ról újraindítottak... Esélyem sem volt kivédeni...

 

Nem tudlak sok jóval biztatni. A felszólító levelet az esetleges késedelemről simán postai úton is küldhetik és szokták is küldeni.

Ámde van egy paraszthajszál! Meg kell nézni, hogyan regisztráltál, szerződtél? Ha a mostani értesítést email-ben kaptad, akkor a díjértesítőket is úgy szoktad... Legalábbis gondolom... Ezt vissza lehet nézni. Ha nem kaptál díjértesítőt, akkor lehet velük szemben keresnivalód. Biztosító van sok, de B10 az 10 év, az nagyon tud fájni!

 

Nem tudom mennyit késtél, de ennek egy ilyen drasztikus lépés esetén minimum 3 hónapnak kellett lennie... Ebben az esetben elég kevés esélyed van ellenük.

Ha mégis hibáztak a szerződésben vállalt díjértesítés elmulasztásával, vagy nem vélelmezhető az eltelt hosszú ideig tartó nem fizetés miatt a szándékosság a részedről, akkor pénzben kifejezhető kárt okoztak Neked, ami akár per tárgya is lehet! Az is egy járható út, hogy ha a szerződés felmondásának feltételei nem teljesültek, bíróság akár vissza is állíthatja az eredeti állapotot! A felmondás feltételei nem lehetnek egyoldalúak, a felek részéről jóhiszemű együttműködési kötelezettség áll fenn. Nézd meg, mit ír a szerződésed?

Előzmény: chubbyka (7300)